תושבת תל שבע בשנות ה-50 לחייה, קרובת משפחה של בכיר חמאס איסמעיל הנייה, נעצרה לפנות בוקר (שני) בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס, והסתה לביצוע מעשי טרור בישראל. מעצרה הוארך עד ה-4 באפריל. חשודה בין היתר בהסתה לטרור. על פי נציג המשטרה, נמצאו בביתה ממצאים מפלילים, וכי יש לה מסוכנות. בנוסף, הזכיר בין היתר שיצאה לארצות ערב ב-2015.

מוקד הקרבות הבא? חיל האוויר בתקיפת יעד חדש בעזה
"שני נוסעים דרומה": הקלטות הקשר מה-7.10 מחמ''ל נחל עוז נחשפות

כוחות משטרה גדולים פשטו לפנות בוקר על מתחם בתל שבע שבו מתגוררת החשודה, ואיתרו בביתה מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל. בהמשך היום היא צפויה להיות מובאת בפני בית המשפט, שם בהתאם לחומרי החקירה עשויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרה.

פשיטה על מתחם המגורים של אחותו של איסמעיל הנייה (צילום: דוברות המשטרה)
פשיטה על מתחם המגורים של אחותו של איסמעיל הנייה (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד המחוז ציין  כי כוחות המחוז הדרומי נמצאים בכל מקום ובכל זמן שיידרש על מנת לטפל באלו המסיתים לאלימות ומעשי טרור ואלו המזדהים ותומכים בארגוני הטרור ובמחבלים בזמן מלחמה ובשגרה ולמצות עימם את הדין.

עוד הוסיף ניצב כהן כי המחוז הדרומי ישקיע את כל המשאבים העומדים לרשותו וישתמש בכל האמצעים והיחידות השונות על מנת ליצור הרתעה  ובמקביל לפעול לסיכול אירועי פח"ע, במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל.