משטרת המחוז הדרומי חוקרת חשד לחטיפה ועבירות מין בקטינה בת 15. הקטינה ברחה ממוסד בצפון הארץ והתארחה אצל חברתה. חברתה של הנערה פנתה למשטרה בסוף השבוע האחרון והודיעה על היעדרותה. הפנייה הביאה לפתיחת חקירה. המשטרה נערכה והחלה בחיפושים נרחבים, שהביאו למציאת הקטינה לבדה בצדי הכביש כשהיא במצב מבולבל.

השלב הבא אחרי רפיח: "סוג אחר של לחימה שיצריך זמן" | האזינו
"לא מוכן להיות שותף לקונספציה": סמוטריץ' מתנגד לאשר רכישת מטוסי קרב

שני בדואים תושבי לקייה שנתפסו כשהם נמצאים ברכב סמוך לנאות חובב, על פי החשד, חטפו את הנערה בת ה-15 וביצעו בה עבירות מין אסורות. החשד בנוסף הוא, שהתוקפים תיעדו את המעשים, מעצרם כבר הוארך עד ליום חמישי הקרוב.

החשדות כלפי השניים הן לעבירות בעילה אסורה בהסכמה וחטיפה והן יבוססו בין השאר ככל הנראה על בדיקה רפואית של הנערה, שחיזקה את החשדות כי היא הותקפה מינית. המשטרה ממתינה לתוצאות בדיקות נוספות, כדי להגיש כתב אישום כנגד שני החשודים הבדואים.

עו"ד עלי אבו לבן, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את אחד מהחשודים בניסיון חטיפה ואונס, הגיב: "המשיב מסר גרסה מפורטת, אותה גרסה נינת לבדיקה באופן פשוט. מקווים שהמשטרה תבצע את אותם פעולות הכרחיות שמיד לאחריהם ישוחרר המשיב, תוך שברור שאינו קשור לעניין שפורסם".

ח״כ אלמוג כהן עוצמה יהודית: ״בעקבות האונס המחריד של הנערה בת ה-15 אשר שוהה במוסד חוסים, אני דורש מהיועמ״שית להעביר את החקירה לשב״כ ולחקור את החשודים בעבירות לאומניות וכטרוריסטים לכל דבר ועניין".