חשד: אונס מחריד של נערה בת 15 על ידי שני תושבי לקיה, הנערה שוהה במוסד חוסים הותקפה באכזריות כך על פי החשד. חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) דרש מהיועמ"ש להעביר את החקירה לשב"כ ולחקור את החשודים בעברות לאומניות כטרוריסטים לכל דבר ועניין. בשיחה היום (שלישי) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים בתוכניתם ב-103FM שיתף בסיבותיו.

"כל בחורה שם עוברת הטרדה מינית": העדות המטלטלת של מיה רגב | צפו
"תן להם לעבוד": נתניהו תחת ביקורת חריפה מריבלין על המשלחת לקהיר

"חשוב לומר שאינני מכליל, דווקא בשבעה באוקטובר העדה הבדואית הוכיחה גבורה עילאית. יחד עם זאת, את הטובים אנחנו מחבקים וברעים נלחמים", ביקש ח"כ כהן להדגיש והוסיף: "מדובר פה בשניים שפשוט עשו שפטים בנערה בסיכון בת 15, טשטשו אותה בעזרת אלכוהול או חומרים כאלו ואחרים. האם הם היו עושים את זה חס וחלילה לנערה בדואית? התשובה היא לא. הפירוש של זה בחברה הערבית זה מלחמת עולם עם עשרות הרוגים במהלך השנים בעקבות הפגיעה בכבוד המשפחה".

עוד טען כי "ברגע שהם עושים את זה לנערה בעקבות זהותה או מוצאה האתני שהוא יהודי או נוצרי, זה אמור להיחקר בשב"כ. אני לא האשמתי אף אחד, כשאני מבקש לחקור את זה אני מבקש לשלול את הנחת המוצא שזה לאומני. להאשים אני לא מאשים אף אחד, מי שעושה את זה זה בית המשפט. החקירה מגיעה לחקר האמת כדי להבין האם יש אשמים בנושא הלאומני או לא. אני מכיר את החברה הבדואית, כאשר יש רעות חולות כאלה - צריך לטפל בהן".

דובר צה"ל מגיב להרג עובדי הסיוע בעזה (צילום :דובר צה"ל)

לסיום הבהיר ח"כ כהן: "יש פה בקשה, דרישה, לבדיקה. אם לא נחקור לא נדע לשלול. ההיכרות שלי עם המערכות הביטחוניות, המשאבים, היכולות, ההבנה של השב"כ מול משטרת ישראל שונים".