יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד אבי חימי, הגיש הבוקר (ראשון) תביעה נגד אילה חסון, חדשות 13 ועו"ד הילה יחזקאל, בסך של 9.2 מיליון שקל. התביעה נוגעת בפרסום של חסון מינואר שעבר, בו הביאה את עדותה של עורכת הדין יחזקאל, שטענה כי ביצע בה עבירות מין.

בשל אי-דיווח: אבי חימי הורשע בדין משמעתי של לשכת עורכי הדין
דיווח: ראש לשכת עוה"ד אבי חימי ביצע מעשה מגונה לכאורה בפני אישה

לטענתו, חסון "לא טרחה לברר את המידע שנמסר לה", לגרסתו על-ידי יריבים פוליטיים שלו בלשכת עורכי הדין, "והאמת לא עניינה אותה". לדבריו, הכתבה נעשתה ללא בירורים, חרף ראיות שהציג המלמדות שבינו לבין יחזקאל התקיים קשר אינטימי מוסכם וממושך. 

התביעה של חימי נגד הערוץ מגיעה דווקא ברקע תחקירו של רביב דרוקר לפני מספר שבועות, שבו "זיכה" דרוקר את חימי מהאישומים, ויצר כתבה מחמיאה מאוד לדמותו של עורך הדין השנוי במחלוקת.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

\'\'האמת לא עניינה אותה\'\'. אילה חסון (צילום: יח''צ רשת 13)
\'\'האמת לא עניינה אותה\'\'. אילה חסון (צילום: יח''צ רשת 13)

יש לציין כי עוד בטרם החשיפה של חסון, חימי היה ידוע כעורך דין שאחד מתחומי העניין הנלהבים ביותר שלו היו "תלונות השווא" של נפגעות האונס. כך למשל, ב-2021 הקדיש כנס משפטי לנושא תלונות השווא, והוא האחראי לציטוט המזעזע כי "מתלוננת מקבלת יחס של מלכת אנגליה".

באותה תקופה התלונן בריאיון על היחס ה"שערורייתי" שלו זוכה נפגעת אונס כאשר היא מגיעה למשטרה להגיש תלונה: "מגישים לה כוס מים, חסים על כבודה, ואלף ואחד דברים, כאשר למעשה בכלל לא ברור אם היא באמת מתלוננת, אם היא באמת קורבן".