החשוד בדריסת מפגינים בהפגנה אמש חיים סירוטקין טען בבית המשפט שהייתה לו תקלה טכנית, אולם זה התקבל בזלזול וספק גדול מאוד. עם זאת, צילום מתוך המכונית של הזוג ששהה ברכב עם סירוטקין נותן נקודת מבט אחרת על האירוע הזה.

"אדם מסוכן": זהו כדורגלן העבר שחשוד בדריסת מפגינים
עד ראייה: "היה נראה כמו פיגוע דריסה" | תיעוד חדש מהאירוע הקשה

בתיעוד, ניתן לראות את אשתו של סירוטקין צועקת לעברו: "חיים, די. תפסיק לצאת מהאוטו כל רגע". חיים נכנס לתוך הרכב ובשלב הרכב האיץ, תוך שחיים מנסה לתמרן בין ההמון ובדרך גם פוגע במפגינים. מיד לאחר מכן אמר "נתקע לי הגז". הסרטון מוכיח מה שטענו מההתחלה שהייתה תקלה מכנית שגרמה לתאונה המצערת. מציע לכל המצקצקים והמלגלגים ולחורצי הדין למיניהם לחשוב שנית האם חיים סירוטקין דרס במתכוון את המפגינים. מצפה שמחר ישוחרר ע״י המשטרה", אמר פרקליטו עו"ד רועי קרן.

נציג המשטרה אמר בדיון כי החשוד, אשתו וזוג חברים יצאו לבלות ונקלעו להפגנה שכללה הימצאות מפגינים על הכביש. "קצין משטרה הרחיק אותו פעמיים כשהוא ניסה לצאת מהרכב כדי להתעמת עם מפגינים, ובשלב מסוים לחץ על דוושת הגז ונסע ישירות לעבר המפגינים, ופגע בשלושה מהם". עם זאת, במשפחתו טוענים כי בידיהם ראיית זהב שעשויה להוביל לשחרורו. 

עו''ד רועי קרן (צילום: יחצ)
עו''ד רועי קרן (צילום: יחצ)

עו"ד רועי קרן המייצג את סירוטקין אמר כי "המשפחה מפורקת. הם רוצים שהסיוט הזה יהיה כבר מאחוריהם. אלו אנשים נורמטיביים שלא מכירים את העולם הזה ונקלעו לתוך סיטואציה שלא בשליטתם ולאירוע מצער, שאירע עקב מחדל טכני ברכב. המשפחה עוברת מסכת השמצות וסופגת איומים ברשתות החברתיות . בין היתר הם מותקפים על לא עוול בכפם על ידי פוליטיקאים ואישי ציבור שלא מכירים את הפרטים וחייבים לשים לזה סוף. אין להם כוונה לבקר את המוחים הם רק רוצים להיות אחרי האירוע הזה וזה יקרה בקרוב מאד אני מבטיח לכם".

חיים סירוטקין  (צילום: אבשלום ששוני)
חיים סירוטקין (צילום: אבשלום ששוני)
 

במהלך הדיון, ניסה החשוד להסביר את מעשיו: "נתקע לי הגז, חס וחלילה זה היה במכוון. אני מתנצל". עוד הוסיף כי "נתקע לי הגז, חס וחלילה זה היה במכוון. לא מדובר בדריסה מכוונת. תקלה מכנית ברכב החשמלי גרמה לכך שהרכב האיץ ללא יכולת הנהג לעצור, תוך שהוא עושה כל שניתן על מנת להימנע מדריסת מפגינים", טען עורך דינו.