בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) את מעצרו של ראש ארגון הפשיעה יוסי מוסלי, שנעצר אתמול על ידי בלשי היחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 במשטרה בחשד למעורבות במספר אירועים פליליים חמורים שאירעו בתחילת השנה וכן בשבוע שעבר באזור תל אביב והמרכז. חשוד באירועים פליליים בסכסוך בין ארגוני פשיעה. מעצרו של מוסלי הוארך בחמישה ימים ועד ל-25 באפריל.

מוסלי, בן ה–40 נחשב לאחד מראשי הארגון יחד עם אחיו אלי מוסלי, והוא הובל לחקירה במשרדי הלהב 433 בלוד כשלאחר מכן הובא לבית משפט השלום בראשון לציון שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.

יוסי מוסלי (צילום: באדיבות פוסטה)
יוסי מוסלי (צילום: באדיבות פוסטה)

ביאחב"ל מנסים לזהות עד מדינה בפרשה שיוכל להפליל את ראש ארגון הפשיעה וזאת במטרה להטיל מכה אנושה על הארגון. בינתיים מייחסים במשטרה לחשוד מעורבות במספר אירועים פליליים חמורים במסגרת מלחמות ומאבקי שליטה בין ארגוני פשיעה, כאשר במקרה האמור, הסכסוך הפתוח שלו עם ארגון הפשיעה בראשותו של ערן חייא. בשלב הזה מתייחסת החקירה בין היתר לאירוע השלכת רימון בחולון בשבוע שעבר, ובמעורבות בפיצוץ מטען ברמת אפעל לפני כחודש.

נזכיר כי במקרה פיצוץ המטען ברמת אפעל, מדובר באיש עסקים לכאורה שההערכה היא כי היה מזוהה עם ארגון הפשיעה של חייא, מקורב לגורמים בארגון ומכאן שהניסיון להלך עליו אימים ולגרום להינתק מאותו ארגון הובילו , כך עולה הסברה את מוסלי, לפעול לביצוע המעשה הפלילי.