חבר המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, עו"ד יצחק נטוביץ, תוקף את מכתב פורום משפט חוקתי וזכויות אדם של הלשכה שיצא בגין טענות להתנהלות לא חוקית של המשטרה מול מפגינים נגד הממשלה, הכולל התבטאויות נגד הממשלה במכתב רשמי של הלשכה.

לאחר שהורשע: זה גזר דינו של ראש הסגל לשעבר של נתניהו
נבהלתם מהמצלמות החדשות בכביש 1? יש לנו חדשות בשבילכם

בפנייתו, כתב נטוביץ לראש הלשכה, עו"ד עמית בכר: "כללים חדשים נוצרים בלשכה. המועצה תחת ניהולך כבר אינה גוף מחליט. כל שני עורכי דין ממונים, שאינם נבחרי ציבור, אבל הם כנראה "אנשים טובים פרוגרסיבים מתקדמים" שמפגינים תדיר נגד הממשלה החשוכה שהעם בחר, אולי אפילו הם  שייכים "לאחים לנשק" מוציאים בשם הלשכה את עמדתם ועמדת פטרונם ראש הלשכה בעניין ההפגנות ויחס השוטרים למפגינים".

"זאת בשעה כאשר פורעים חוסמים כבישים שורפים צמיגים את נתיבי איילון תוך חסימת התנועה לאלפי כלי רכב ותוך כדי כך כולאים אנשים, מסכנים את חייהם, פוגעים בשוטרים ובאזרחים אחרים - וכל זאת בזמן מלחמה".

נטוביץ הוסיף: "במקום לגנות התנהגות פלילית כזו  אתם תוקפים את המשטרה? היכן הלשכה כאשר פוגעים באנשים לא טובים, חשוכים, אלו העצורים במעצרים מינהליים, כאלו יהודונים עם פאות וציציות  בלי עורכי דין? זה לא מעניין את הלשכה המוארת  והפרוגסיבית?"

בסוף כתב נטוביץ בציניות: "תמשיכו כך. תהנו לכם מרגעי הפרוגרס האחרונים. אתם מובילים את הלשכה הפוליטית שלכם לפרוקה... תמשיכו כך חבריי הנאורים. סופה של לשכת עורכי הדין מתקרב. הצלחתם".