בצל האכזבה במפלגת המחנה הציוני מההתדרדרות בסקרים, הצהיר היום (ראשון) חבר הכנסת מהמפלגה, אייל בן ראובן, בתכניתו של אראל סג"ל ב-103FM כי הוא "רואה את ציפי לבני כאפשרות טובה להובלה". 

"התמונה המשתקפת כיום היא לא טובה", הסביר בן ראובן בפתח דבריו, והוסיף: "מפלגת העבודה מלאה במלחמות פנים במקום להסתכל החוצה, בעוד שבתנועה המצב נותר ללא שינוי. אני וציפי לבני עובדים שנים יחד. ברגע שלבני החליטה שהיא יו"ר האופוזיציה ואבי גבאי הוא האיש המועמד לבחירה בראשות המחנה הציוני - אז הסכם הוא הסכם. הפעולות שהיא מבצעת הן לטובת המחנה הציוני, והיא עוסקת באיחוד ולא בפילוג".
 


ואולם, למרות ההסכם של לבני עם גבאי, בן ראובן סבור שלבני היא זו שצריכה להיות מי שתוביל את גוש המרכז-שמאל: "אני רואה את ציפי כאפשרות טובה מאוד להובלה. התסריט האופטימלי היום הוא שראשי הגוש מרכז-שמאל, ישבו ויגיעו להבנה שאי אפשר לנצח לבד, שיש ללכת יחד ושהמדינה חשובה יותר מאגו. מדינת ישראל גולשת במורד נורא ואיום של דמוקרטיה וכיבוש, ואנחנו צריכים להקים נבחרת במצב החירום בו אנחנו נמצאים".
 

"מי שצריך להוביל את המדינה הם האנשים שאני נמצא איתם - ציפי לבני ואבי גבאי", הדגיש, "מנגד, אני חושב שטובת המדינה היא לפני הכל, ולכן יש לשבת עם מנהיגי הגוש כולל יאיר לפיד, אהוד ברק ובני גנץ (אם ירצו בכך), ולהחליט על מנגנון בו ייבחר האיש שיעמוד בראש".
 
בתוך כך, בהתייחס לקריאה להקים ועדת חקירה בפרשת גל הירש, אמר: "אני בעד ועדת חקירה, אך אני לא חושב שוועדת חקירה פרלמנטרית היא הצעד הנכון. אני אצביע נגד, כפי שהוחלט בסיעה, ואעשה הכל כדי שתקום ועדת חקירה שתמונה על ידי השר הרלוונטי". כשנשאל אם הוא חושב שמינוי גל הירש סוכל, השיב: "חד משמעית".