ישי שליסל מי שרצח את שירה בנקי בדקירות סכין במהלך מצעד הגאווה בירושלים הסתבך פעם נוספת. במסגרת טקס שנערך בבית הכנסת באגף התורני של הכלא חסמו שליסל ואסיר נוסף את דרכה של קצינה בשב"ס שהתכוונה להיכנס לתוך המתחם. שליסל צעק לעברה שהיא לבושה באופן שאינו צנוע והולם ואין ביכולתה להיכנס מתוך חשש לפגיעה בכבוד בית הכנסת. 



נציין כי הקצינה הייתה לבושה בחצאית תקינה כחלק מהממדים שלבשה והתנהגותו של שליסל מהווה הפרת משמעת. סוהרים שהיו במקום עיכבו את שליסל ואת האסיר הנוסף והם הובהלו לחדר המתנה כשבכוונת הנהלת הכלא להעמידו לדין משמעתי בעקבות התנהגותו הפוגענית. בתקופת שהותו בכלא שליסל כבר היה מעורב במספר אירועים שהעסיקו את גורמי שב"ס באחד מהם הותקף על ידי שני אסירים בעת ששהה באגף הסגור, כשהשלושה היו בחצר יחד עם אסירים נוספים. שליסל נפגע בפניו באותו אירוע ופונה לקבלת טיפול בבית החולים. 



בית המשפט המחוזי בירושלים גזר ביוני 2017 מאסר עולם ו-31 שנים נוספות על שליסל. שליסל לא שיתף פעולה במהלך חקירתו והשופטים החליטו להפעיל כלפיו את מלוא חומרת הדין. בנוסף לשנות המאסר שנגזרו עליו, שליסל נדרש לשלם פיצויים בסכום המירבי בחוק שני מיליון ו-64 אלף שקלים למשפחתה של בנקי ז"ל, שהייתה בת 15 בלבד ביום בו נרצחה. הפרקליטות ביקשה להטיל על שליסל 60 שנות מאסר בנוסף למאסר העולם, אך כאמור העונש עליו החליטו השופטים עומד על פחות מכך.