הפרקליטות אמורה לפרסם מחר את החלטתה להגיש כתב אישום כנגד הנער שהרכיב את חברו ארי נשר במהלך התאונה הקטלנית שאירעה לפני כשלושה שבועות בערב חג הסוכות בשדרות רוקח בתל אביב וכתוצאה ממנה נהרג נשר ובכך לייחס לו גרימת מוות ברשלנות. את הידיעה אודות עמדת הפרקליטות פרסמנו בחמישי האחרון במעריב אונליין.
 
בפרקליטות הנחו את המשטרה לחקור את הקטין שנפצע בתאונה בה נהרג נשר, בטענה כי זה הרכיב את המנוח על אופניו ללא קסדה ובניגוד לכל כללי הבטיחות ובמהלך הרכיבה סטה ממסלול ונכנס אל מסלול הנסיעה של נהג הרכב הפוגע כדורגלן מ.ס אשדוד, יצחק אספה.
ההחלטה שהתגבשה מקוממת מבחינת אמו של הקטין הסבורה מדובר בהחלטה שערורייתית. לטענתה, הפרקליט המלווה בתיק דוגל בהפחתת עונשו של הנהג הדורס שהיה תחת השפעת אלכוהול וברח ממקום התאונה הוא הפרקליט שסגר את תיקיה של רות דוד בפרשת רונאל פישר.

לדבריה, הפרקליט חייב להיצמד לעובדות התאונה ותוצאותיה ולהגיש כתב אישום נגד הנהג אספה "שנהג שיכור, דרס שני נערים וברח"' לטענתה. "על פי המנהל התקין לפרקליטות אסור להתערב בחקירות המשטרה. העובדה שהפרקליטות מפעילה לחץ כבד על המשטרה להפחית מעונשו של הנהג הדורס הינה חמורה. מדובר בלחץ לא הוגן הנגוע במניעים זרים למצוא אדם אחר כאשם. רק אחרי עשרה ימים מיום התאונה כשהתחלף הפרקליט של הנהג הדורס לפתע פתאום, הוחלט לחקור את הנער שנדרס. אדם נדרס וצריך להתגונן באשמת דריסתו. איפה אנחנו חיים?!"
 
אלא, שגורמים המעורים בפרטים טוענים כי "עם כל הכאב, משפחת הנער מיד עם קבלת ההחלטה לחקור את בנה ניסתה הכל כדי למנוע את החקירה ולאיים בתביעות ותלונות. מדובר בחקירה המנוהלת ביסודיות ועל סמך הממצאים בזירה, תיעוד מצולם וראיות נוספות. הנהג הדורס שיתף פעולה בחקירה ומסר גרסה מלאה והממצאים קושרים את הנער עד כה באירוע".