אולגה זדורוב, אשתו של האסיר רומן זדורוב שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה בשנת 2006, טענה היום (שני) בגלי צה"ל כי היא סוברת שא"ק, מי שנטען כי סיפרה למספר אנשים על כך שביצעה את הרצח, היא אכן זו שעמדה מאחורי המעשה. "ככה הראיות מלמדות אותי, וראיתי מה יש נגדה, אבל זה לא תפקידי, זה התפקיד של המשטרה", הסבירה זדורוב. 


"ההיכרות שלי איתה היא מעצם היותה תושבת קצרין", סיפרה רעייתו של רומן זדורוב, והוסיפה: "אחותה הגדולה למדה איתי באותו בית ספר. יצא לי לפגוש אותה במרכז העיר וברחובות. פעם נתתי לה טרמפ בקצרין, שנה אחרי הרצח, והיא ידעה שאני אשתו של רומן".

מלבד זאת, היא יצאה נגד האופן שבו נוהלה חקירתו של בעלה, והסבירה כי "זייפו את האמת שלנו, יש לנו הקלטות בהן החוקר שואל אותו שאלות ספציפיות מאוד כדי להפיל אותו".

כזכור, הפרשה עלתה בשבוע שעבר שוב לכותרות לאחר שפורסם בעיתון "ידיעות אחרונות" כי אישה צעירה הגיעה לאחרונה לתחנת המשטרה בנצרת עלית ומסרה עדות חדשה בפרשה.



אולגה זדורוב. צילום: מאיר וקנין, סוכנות ג'יני
אולגה זדורוב. צילום: מאיר וקנין, סוכנות ג'יני



האישה זומנה למסור את עדותה בעקבות מידע שהתקבל במשטרה, לפיו א"ק התוודתה בפניה, לכאורה, כי היא זו שרצחה את ראדה. נוסף על כך, נחשף מסמך של פסיכיאטרית ששוחחה בשנת 2014 עם א"ק, שבפניה הביעה את הדחף שלה לרצוח את שכנה, וכי הכינה לצורך כך כפפות וסכין. 

הפסיכיאטרית העבירה את המידע לפסיכיאטר המחוזי ושלחה את א"ק לאשפוז בכפייה כדי לגבש חוות דעת פסיכיאטרית. במסמך כתבה הפסיכיאטרית: "א"ק אמרה לי כי יש לה רעב לרצוח מישהו, ממש כמו דחף, וממש קשה לה להשתלט על זה. היא אמרה שהיא רוצה לרצוח את השכן שלה וציינה כי היא עשתה לצורך כך הכנות".