דניאל חקלאי, עורך דינה של א"ק, התייחס הבוקר (שישי) להתפתחות הדרמטית בפרשת רצח תאיר ראדה, זאת לאחר שעורך דינו של רומן זדורוב, שהורשע בביצוע המעשה, חשף כי שערה, השייכת לבן זוגה לשעבר של א"ק, א"ח, או לאחת מבנות משפחתו, אותרה בזירת הרצח. בראיון בתכניתו של ניסים משעל ב-103FM הבוקר (שישי) טען חקלאי כי "אולי א"ח הלך למשטרה כדי לחפות על עצמו".



"אני מאוד מכבד אותו ומעריך את עורך דינו של זדורוב", הסביר חקלאי בפתח דבריו. "יחד עם זאת", ציין, "הסנגורים הפליליים חייבים להיזהר מאוד. אפילו שופטים שמרשיעים אדם אומרים שזה 100 אחוזים. אני מבקש להבהיר שעד שלא אראה את הראיה הזאת בעצמי, לא אוכל לדבר על כך. כפי שטוענת הפרקליטות, היא משקפת ד.נ.א של הרבה אנשים, ואז הראיה לא דרמטית כפי שזה ניתן". 


"נתחיל מהעובדה שמעולם לא נמצאה ראיה מדעית שקשרה אותה לשם", המשיך חקלאי. "העבירו לי מכתב שאין שום ראיה מדעית, לא DNA ולא אצבע שלה באזור. לא בתא השירותים, לא במתחם ולא במתחם בית הספר. הלקוחה שלי סכיזופרנית, יכול להיות שהיא סיפרה שהיא רצחה. הרבה חולי נפש, פחות מפורסמים בפרשה הזאת ואמרו שהיא רצחה את תאיר ראדה, אחד מהם אפילו הגיע לבית של אילנה. אף אחד לא סיפר פרט מוכמן, צריך לשלול את כל ההודעות האלה". 
  
אז ירום הלוי מעליל על א.ק שהיא הרוצחת?
"אני לא מדבר בשפה הזאת. ירום הלוי משוכנע בחפות הלקוח שלו, וזאת זכותו. אנחנו נעמוד כחומה בצורה, ונגיד שמעולם לא היה מיקום הגופה, סימני החתכים וכו'. הראיה המדעית החדשה בכלל קושרת את א.ח למקום". 
א.ח אומר שהיא לבשה את הבגדים שלו.
"אפשר לומר הרבה מאוד, גם הוא חף מפשע בינתיים, אבל אולי הוא הלך למשטרה כדי לחפות על עצמו. היא טענה שהוא כפה עליה יחסי מין, הרביץ לה באותו הזמן, ואמר לה שיעליל עליה דברים. אני אבקש ממנה שתיכנס לתחנת המשטרה ושתגיע לחקירה. היא מאוד נסערת ונרגשת, שבה ומזכירה שאין לה קשר לרצח. צריך לזכור שעם כל הכבוד לסימני השאלה לגבי רומן זדורוב, בסופו של דבר הוא סיפק דברים מוכמנים. האם הוא ידע או ששתלו בפיו? איני יודע. ראוי לכולנו, סנגורים אנשי משטרה וכולם, להיזהר ולבחון את הדברים ביושר".