אולגה זדורוב, רעייתו של רומן זדורוב, אשר הורשע ברצח תאיר ראדה בשנת 2006 בקצרין, התייחסה היום (שישי) בכאן ב' להתפתחות הדרמטית בפרשה. היא סיפרה כי "רומן שמח, ומתרגש מאוד, וזוכה לברכות מהאסירים והסוהרים". עם זאת, ציינה: "מוקדם לפתוח שמפניה". 

"לצערי הרב הפרקליטות עדיין לא מושכת את כתב האישום", אמרה זדורוב בפתח דבריה. "מצד אחד, זה בשורות טובות, זה שמחה, אבל מצד שני עדיין יש אנשים במערכת שלא כל כך מסכימים למהפך".


על מצבו של בעלה, אמרה: "רומן מאוד שמח, הוא גם מתרגש מאוד, שומע מאסירים ומסוהרים ברכות. אבל עוד מוקדם לפתוח שמפניה. אני מנסה להחזיק את עצמי, מאוד קשה לי".

אתמול זימן המכון לרפואה משפטית ישיבה דחופה עם פרקליטות המדינה וסנגורו של רומן זדורוב, ירום הלוי, "לאור ממצאים חדשים". הראיה שנמצאה היא שערה שאותרה בזירת האירוע, השייכת לבן זוגה לשעבר של א"ק, א"ח, או לאחת מבנות משפחתו. 
 
ד״ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית, הסביר כי "לפי בקשתו של סנגורו של זדורוב ובתיאום עם פרקליטות המדינה המכון לרפואה משפטית ביצע בדיקה כדי להשוות שערות שנמצאו על גופה של תאיר ראדה עם פרופילים גנטיים שונים". קוגל אמר כי "נמצאו ממצאים חדשים שלא היו ידועים קודם". הוא הוסיף כי "לפיכך זימנו את הסניגור ואת פרקליטות המדינה כדי לבשר להם על הממצאים החדשים".

אולגה זדורוב. צילום: מאיר וקנין, סוכנות ג'יני
אולגה זדורוב. צילום: מאיר וקנין, סוכנות ג'יני