שלושה חודשים לאחר שהציפה את נושא ההטרדה המינית מחברי הכנסת, התבשרה היום (שלישי) יועצת התקשורת יוספה ברק כי לא נמצאה תשתית ראייתית כנגד חבר הכנסת, שעל פי טענותיה, התנהג אליה בצורה לא נאותה. הח"כ, אשר שמו לא נחשף, נוקה מאשמה למרות מסרונים ממנו אותם חשפה ברק.



מחבר הכנסת נמסר כי "אני מודה למשטרה על עבודתה היסודית והמקצועית. כפי שהמשטרה קבעה וכפי שפרקליט המדינה אישר, מדובר בתלונת שוא שלא הצדיקה אפילו פתיחה בחקירה. לא זו אף זו גם לא היה כאן שום דבר שהיה בו אלמנט של פגם מוסרי".
ברק חשפה כי קיבלה לכאורה הודעות מטרידות מגורמים במשכן, בהם חבר כנסת בכיר מכהן ודובר. ביוני האחרון התלוננה במשטרה על ההטרדות המיניות שחוותה, אך בתשובה שקיבלה נכתב כי "מבדיקה שנערכה, עולה כי הדברים אינם עולים כהטרדה מינית". בהודעה של המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל סיימה בדיקה שהחלה בעקבות תלונה שהוגשה נגד חבר כנסת שעניינה חשד לביצוע עבירה של הטרדה מינית באמצעות שליחת הודעות כתובות. הבדיקה התנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בפיקוח פרקליט המדינה וראש אח"מ.

"עם סיום הבדיקה אימצה  הפרקליטות את המלצת המשטרה לפיה התלונה אינה מגלה תשתית לביצוע עבירה פלילית המצדיקה פתיחה בחקירה. בהמשך לממצאים ולסיום ההליך ייגנז תיק המשטרה בנושא". כזכור, יוספה הקריאה חלק מההודעות שקיבלה מחבר הכנסת המכהן. חבר הכנסת כתב: "מאמינה לי שבכל חיי הזוגיות שלי מעולם לא סיפקתי את עצמי לבד, אבל לאחרונה לא פעם. עכשיו אני לא רוצה זוגיות עכשיו אני צריך מיניות. מוכנה להיות מאמנת שלי". ברק ענתה לו: "לא. אני מאוהבת במישהו אחר". 
כעבור זמן מסוים כתב לה: "יוספה יקרה יותר מדי אנשים בכנסת מחפשים להפיל אותי. הלילה שמעתי שמסתובבות התכתבויות שלנו מבקש ממך מאוד לנהוג בזהירות את חשובה לי ולא רוצה שתסתובבי עם בטן מלאה עלי ואם את חושבת שיש דרך שאוכל לתקן מעבר להתנצלות תגידי לי דוגרי. את מצפה שאתפטר מהכנסת? ברק השיבה: "לא פניתי אליך, אתה פנית אלי". חבר הכנסת השיב: "בהצלחה רבה עם התלונה שלך. מי שמטריד מגיע לו טיפול יסודי".