עו"ד ירום הלוי, פרקליטו של רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר ראדה ז"ל, אמר הערב (רביעי) כי גם ללא בדיקת ה-DNA שמצאה כי א"ח עשוי להתאים לשערה שנמצאה על גופתה של הילדה ישנן עשרות ראיות הקובעות כי בת זוגו לשעבר, א"ק, היא הרוצחת האמיתית. בראיון לחברת החדשות אמר הלוי כי בית המשפט העליון לא קיבל גישה למכלול הראיות נגד א"ק לפני פסיקתו בעניין.
"המומחה מסכם את הדוח שלו ואומר רבותיי זה שאמרתי שה-DNA יכול להתאים לעשרות אלפי אנשים זה דבר יפה אבל זה עדיין לא רלוונטי לעובדה שהשערה הזאת, שהיא רלוונטית בתיק רצח ועשויה למקם בתיק רצח את פלוני או את פלונית - א"ק - זה הופך אותה להרבה יותר חשובה מאשר שיעור הסטטיסטיקה שלה באוכלוסייה", אמר פרקליטו של זדורוב.

"וכאן אני מגיע למה שאני צועק הרבה מאוד זמן ואומר: רבותיי המבחן הוא כפול בבית משפט, הוא לא רק מדעי הוא גם כל הראיות על א"ק וכשאני אומר שיש עשרות ראיות על א"ק שמציבות אותה מאה אחוז כרוצחת של תאיר ראדה בתוך השירותים, אז אני אביא את כל עשרות הראיות ואז בית משפט יגיד 'בסדר גמור'", אמר הלוי. "את כל עשרות הראיות האלה שסוגרות על א"ק גם לפני יום חמישי זעקתי שהיא הרוצחת, תוסיפו עכשיו את האחד לשלושים אלף או אחד ל-5,000, זה מספיק כי זה מוכיח שזה א"ק". 

תאיר ראדה, רומן זדורוב. צילום: באדיבות המשפחה, פלאש 90
תאיר ראדה, רומן זדורוב. צילום: באדיבות המשפחה, פלאש 90

 

עורך הדין תקף את התנהלות הפרקליטות בשל סגירת תיק החקירה נגד א"ק על ידי התובעת בתיק. "מבחינת הפרקליטות התיק נסגר בשערורייה. כבר דיברתי על ניגוד האינטרסים של פרקליטת מחוז צפון כמי שניהלה את התיק נגד רומן והכניסה אותו למאסר עולם' היא לא יכולה לחקור את א"ק והיא בוודאי בשמחה ובחדווה ובצהלה סגרה את התיק", אמר הלוי.

הפרקליט התייחס גם לכך שבית המשפט העליון דחה את עתירתם של פרקליטיו הקודמים של זדורוב. "לגבי בית המשפט העליון אתם צריכים לדעת - הבקשה שהוגשה לו הייתה מאוד מצומצמת. אני מכבד מאוד את עורכי הדין הקודמים של רומן אבל אני רק אומר עובדות: היא מאוד מצומצמת. סליחה שאני מדבר כאחד העם: שיבר של טיעונים - 10 משפטים על א"ק ועל א"ח בבקשה לראיות נוספות", הוסיף.

"אני כתבתי לפרקליטות 54 עמודים של טיעונים וחיזוקים. אני מכבד את עורכי הדין אבל עדיין שיבר. בית המשפט העליון לא קיבל את כל הראיות". עו"ד הלוי סיכם: "היא, היא, היא (א"ק), מאה אחוז אני אחזור על זה 50 פעם וגם בלי ה-DNA". 

עו"ד ירום הלוי. צילום: אבשלום ששוני
עו"ד ירום הלוי. צילום: אבשלום ששוני