המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז לוד כתב אישום נגד השוטר מסרשה משה וואסה בגין רצח אשתו, אנגווץ וואסה ז"ל, לפני כשבועיים בנתניה. על פי כתב האישום, הנאשם ביצע את הרצח בעת שנכחו בדירה גם ילדתם המשותפת בת החודשיים, וילדי המנוחה בגילאי 4 ו-7. 



על פי האישומים, כמה שעות לפני הרצח התגלע ויכוח בין הנאשם למנוחה, שכלל בין היתר צעקות וקללות. לאחר הוויכוח, שכלל גם קללות וצעקות,עזב הנאשם את הבית כיוון שרצה להירגע.



מאוחר יותר, כששב לביתו, התווכחו השניים בעת שהילדים שהו במיטותיהם. במהלך ויכוח זה, הכה הנאשם את המנוחה בפניה. לא די בזאת, הנאשם לקח גם מכסה של מחבת שהיה במקום והיכה את אשתו בגבה ובעט ברגלה, עד שנפלה ארצה ודיממה.



הוויכוח בין המנוחה לנאשם המשיך תוך שהיא קמה מהרצפה והתיישבה על הכיסא. בשלב מסוים החליט וואסה לרצוח את אנגווץ, הלך לחדר השינה, נטל את נשקו האישי שהיה בארון הבגדים, חזר לסלון הבית בו ישבה המנוחה, דרך את הנשק, כיוון לעבר המנוחה וירה בה בפניה וגרם למותה. הקליע חדר לעינה הימנית של המנוחה, עבר דרך גולגולת המוח ויצא מהעורף. 



עו״ד הלה אדלמן, מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, מסרה כי "מח״ש הגישה הבוקר כתב האישום נגד שוטר בגין רצח אשתו לפני כשבועיים על רקע ויכוח בינהם. השוטר מואשם בכך שהשתמש בנשק שקיבל במסגרת תפקידו כשוטר על מנת לבצע את המעשה האכזרי ולגדוע את חיי אשתו. מח״ש שותפה במאבק הנחוש בתופעת האלימות ורצח נשים על ידי בני זוגן, מחזקת את ידי בני משפחת המנוחה ותפעל למיצוי הדין עם הנאשם".

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.