מטפלת בת 57 מנתניה נעצרה היום (חמישי) לאחר שעל פי החשד טילטלה תינוק בן שלושה חודשים שהיה בטיפולה, וגרמה לו למספר פגיעות שהצריכו טיפול רפואי בבית חולים. התינוק הובא לבית החולים לניאדו בעיר כשהוא סובל מדימום בעינו ומשבר ביד. המטפלת זומנה לחקירה ובסיומה נעצרה, ומחר היא תובא לדיון בהארכת  מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקווה.



מוקדם יותר היום הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום בבית משפט השלום בעיר נגד גננת וסייעות בגן ברמת גן, בחשד למקרים רבים של התנהלות אלימה כלפי פעוטות הגן. על פי החשד, הגננת סיגל אלקיים-וייס, והסייעות אולגה מירושקין, וקרן כהן קריף תקפו בהזדמנויות רבות את הפעוטות, בדרכים שונות לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, טלטולים והטחות, ובמקרים אחדים גרמו לפעוטות מכאוב וחבלות של ממש.



בין השאר, בכתב האישום מתוארים מקרים בהם הגננת משכה את המזרנים עליהם נמו הפעוטות בעודם ישנים והצמידה חיתולים לפניהם. הפרקליטות הגישה בקשה להאריך את מעצר השלוש עד סוף ההליכים וכתבו ובבקשה כתבו כי "התנהלותן האלימה של המשיבות, כלפי חלק ניכר מהפעוטות בגן, ילדים רכים בשנים, אשר לא היה בידיהם להתנגד למעשיהן או לספר עליהם  להוריהם -  מלמדת על המסוכנות הנשקפת מצדן, לפגיעה בשלומו ובביטחונו של ציבור הקטינים, זאת אף אם מעשי האלימות עצמם, אינם מצויים במדרג הגבוה של רף האלימות".