ההפגנה הסתיימה: המשטרה עצרה הערב (חמישי) 13 מפגינים במהלך מחאת הפלג הירושלמי בבני ברק. המוחים הפרו את הסדר הציבורי, ירדו לכביש ראשי במטרה לחסום אותו ופעלו בניגוד להוראות השוטרים אשר הורו להם להתפנות. כתוצאה מפעילות המפגינים, כביש 4 נחסם לתנועה ממחלף מורשה למחלף בר אילן בשני הכיוונים. שוטרים מכווינים את התנועה במקום. עומסי תנועה הורגשו במהלך ההפגנה גם ברחובות החלוצים, אברבנאל וז'בוטינסקי מרחוב אבוחצירה לכיוון מזרח. 
מחאת הפלג הירושלמי. צילום: קובי ריכטר, טי פי אס

במהלך ההפגנה, עצרה המשטרה גם נתין זר כבן 30 אשר ניסה לתקוף מפגינים באמצעות חפץ חד שהיה בידיו. שוטרים שהיו במקום והבחינו בחשוד, ניטרלו את החפץ מידיו, עצרו אותו ומנעו ממנו לתקוף את המפגינים. 

מהמשטרה נמסר כי במהלך ההפגנות חלק מהעצורים אף יידו אבנים לעבר השוטרים במהלך ההפגנה של הפלג הקיצוני, מה שהוביל למעצרם. "נמשיך לפעול בנחישות נגד אירועי אלימות מכל סוג שהוא, ונמצה את הדין עם מפרי החוק", אמרו במשטרה.
  
חסימת כבישים, יידוי אבנים והתפרעויות. מחאת הפלג הירושלמי בבני ברק. צילום: דוברות המשטרה
אברהם שרייבר/TPS :מחאת הפלג הירושלמי בבני ברק. צילום
אברהם שרייבר/TPS :מחאת הפלג הירושלמי בבני ברק. צילום

"משטרת ישראל לא תמנע את קיום המחאה מתוך רצון כן לאפשר את חופש הביטוי והמחאה של כל אזרח החפץ בכך. יחד עם זאת, לא נתיר כל הפרת סדר ונפעל בנחישות נגד אירועי אלימות מכל סוג שהוא. המשטרה קוראת לציבור המשתתפים להישמע להוראותיה", נמסר מדוברות המשטרה.