יוספה ברק נמצאת משעות הבוקר במצב לא פשוט לאחר הודעת המשטרה השבוע כי החליטה לסגור את התיק נגד חבר הכנסת, יהודה גליק, אותו היא מאשימה בהטרדה מינית. בשעות הבוקר התראיין הח"כ מהליכוד ותקף אותה בחריפות כשאמר "היא ניצלה את היותי אלמן ועמוד הפייסבוק שלה הוא פורנוגרפי". מאוחר יותר התראיין גם ב-103FM וחזר על הדברים הקשים. ברק הדגישה וטענה כי היא לא מוכנה לספוג יחס כזה, וכי היא לא בובת המין של אף אחד.



ברק עלתה לשידור אצל בן כספית ורוני בראון, שזעם על חבר הכנסת ושאל אותו, בתור חבר כנסת לשעבר, איך יכול להיות שזה קרה לו ושהוא הגיע לסיטואציה כזאת. ברק ביקשה לחזק אותו ואמרה: "רוני (בראון) קלט אותו, הוא הבין. אמר לו - 'למה לך זה קרה?' אני מכירה המון גורמים בכנסת, אף אחד מהם לא שלח לי טקסטים כאלה. יש סיבה שהוא מסרב להתייחס לטקסטים, הם מדברים בעד עצמם, הם לא תלושים וערוכים, יש עיתונאים שנחשפו אליהם במלואם, עורך הדין שלי קרא אותם והזדעזע". 


אז למה נסגר התיק?
"סוגרים את התיק כי המשטרה סוגרת תיקים, כמו עם משה קצב ואורלי רביבו. שם לא סגרו את התיק? קודם סגרו את התלונה, ואז הוא נפתח. אני מפצירה ומעודדת את המתלוננות ללכת לתקשורת ולא למשטרה, רק שם מתלוננת תקבל צדק, והוא ילך ויסביר את עצמו. אני רוצה להפתיע את כספית, אבל אתה עוקב אחריי המון זמן. לא הטרדת אותי מינית מעולם. איך זה? תבדוק את עצמך. אתה עוקב אחרי מישהו פורנוגרפית ואירוטית. הוא מדקלם דף מסרים שניתן לו".


"יש לי שאלה. אתה אמנם לא אישה. אבל אם הוא היה שולח לך הודעה שהוא מבקש שתאמן אותו מינית, האם זאת היתה עבירה? בזמן שאתה נמצא איתו ביחסי עבודה לא קלאסיים, לא כהילכתם. ממשקי עבודה לא רגילים, אבל הוא חבר כנסת, ויש לו כוח עליך. האם מדובר בעבירה להבנתך?"

המפגש הראשון שלנו היה זה שפנית אליו והצעת לעבוד אצלו כעובדת פרלמנטרית?
"התחלתי אצל לוביסטית חברתית שהביאה אותי לכנסת, והיידי מוזס בישלה מהלך שניפגש, והקלקנו. ידעתי עליו דברים מעולים והייתה שיחה ערה בין שלושתינו, ופניתי אליו בעקבות השיחה. הוא נתן לי את הטלפון של הרל"ש ואומר שהוא מעוניין שניפגש. אח"כ הוא אמר שביקשתי עבודה והוא סירב". 
את מתחרטת על מה שעברת? 
"לא סיימתי את זה, אני מערערת, לא מיציתי את ההליכים המשפטיים. אני רק התחלתי. אני יודעת בפני מה אני עומדת. אני אחזור על מה שאמרתי לפני שלושה חודשים, אם הוא בתקופה קשה, אז שיאנוס אותי. זה לא תקין, אף אחד לא צריך לספוג השפלה כמו שעברתי, אני לא בובת מין של אף אחד".