הקלטות יאיר נתניהו - שלב התביעה: בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיש היום (ראשון) תביעה נגד רועי רוזן, הנהג שהקליט אותו משוחח עם חבריו על הביקור במועדון החשפנות. סכום התביעה עומד על 1,000,000 שקלים בגין הוצאת לשון הרע ופגיעה בשמו הטוב של נתניהו הבן. בכתב התביעה נאמר כי "נתניהו אינו איש ציבור והוא מעולם לא בחר לעצמו תפקיד הכרוך באובדן הפרטיות והאלמוניות. התובע הוא אדם פרטי לחלוטין, אשר תפקידו של אביו מחייב אותו להקריב קורבנות אישיים. בנסיבות ייחודיות אלה, חובת הסודיות והאמונים שחבים הגורמים הנותנים את השירותים לתובע מתעצמת בעשרות מונים. גורמים אלה חייבים לעשות כל שביכולתם כדי להקנות לתובע תחושת ביטחון ולאפשר לו להתנהל באופן טבעי, כפי שהיה נוהג לולא היו לצדו". 



"מסירת ההקלטה לפרסום עולה כדי לשון הרע, שכן ההקלטה פגעה בשמו הטוב של הנתבע; גרמה לביזויו והפכה אותו מוקד לשנאה וללעג מצד מיליוני אנשים, ודי להתבונן בתגובות רוויות השנאה של הציבור באתרי החדשות באינטרנט, כדי להיווכח בדברים", נכתב בכתב התביעה. 

עוד טוען נתניהו, כי מדובר בפגיעה בפרטיותו. "בהקלטת השיחה האישית שנערכה בינו לבין חבריו ומכירתה לצורך פרסום, נהג הנתבע באופן שאדם סביר ונבון לא היה נוהג באותן נסיבות. התובע יטען גם, כי ברי שהנתבע חב כלפיו בחובת זהירות מושגית וקונקרטית. כמו כן יטען התובע, כי אין ספק שמתקיים קשר סיבתי בין התנהלותו הרשלנית של הנתבע, לבין הנזקים שנגרמו לו כתוצאה מהפרסום והכפשת שמו ברבים". 

 

לדברי נתניהו, "ברור כי הנתבע לא היה 'בעל שיחה', ועל כן הוא היה צריך לקבל את אישורם של בעלי השיחה כדי להקליט את תוכנה. הנתבע לא קיבל את הסכמת בעלי השיחה, ומכאן מתחייבת המסקנה הפשוטה שהקלטת השיחה על ידו מהווה האזנת סתר אסורה". עוד נטען כי "גם אם השיחה נעשתה בנוכחות הנתבע אין לראות בכך משום הסכמה להקלטת השיחה על ידו. הנתבע הוא איש סוד ואיש אמון של התובע מכוח תפקידו והחוזה עליו הוא חתום. בנסיבות אלה, לא ניתן לדבר על הסכמה (גם לא מכללא) להקלטת השיחה על ידי הנתבע. ההסכמה עליה מדבר החוק היא רק הסכמה להאזין לשיחה באמצעות מכשיר. כאמור, הסכמה כזו וודאי לא ניתנה לנתבע".


 
בנוסף, יאיר נתניהו טוען כי מאז פרסום ההקלטה התובע התקשה לצאת את ביתו במשך חודשים; נמנע כמעט לחלוטין מהגעה לאירועים חברתיים ופומביים. יתרה מזו, התובע חווה תחושה קשה של פגיעה באמון וחשדנות – הוא חושש לשוחח בחופשיות עם אנשים; והוא חרד שמא יקליטו דברים נוספים שיאמר ויוציאו גם אותם מהקשרם".

את יאיר נתניהו מייצג עו"ד עמית חדד, שותף בחדד רוט ושות׳.
 
בהקלטה נשמע נתניהו עם חברו ניר, בנו של טייקון הגז קובי מימון והיח"ץ רומן אברמוב, כשהם במועדון חשפנות. בהקלטות נשמעים יאיר נתניהו וחבריו מדברים על הבילוי שלהם, בחלק מהזמן הם נשמעים שיכורים ומטיחים בנהג דברים שעובד מדינה לא צריך לשמוע, מקללים יצאניות ומדברים על 20 מיליארד דולרים.

יאיר נתניהו: אחי אתה חייב לפרגן לי. אחי (צוחקים) אבא שלי עשה לאבא שלך אחלה עסקה אחי, נלחם, נלחם בכנסת בשביל זה אחי 

מימון: מה?
 
נתניהו: אבא שלי נלחם
 
מימון: אני זוכר
 
רומן אברמוב (היחצ"ן של פאקר): אתה חייב לנו 25 אלף
 
יאיר נתניהו למימון: אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר ואתה לא יכול לפרגן לי ב-400 שקל?.