פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד אחמד סרסור, בן 20 מכפר קאסם, בגין עבירות סחר, ייצור ויבוא סכין, מגע עם סוכן חוץ, ניסיון יציאה שלא כדין, מימון טרור, שיבוש מהלכי משפט ועוד. לפי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד מור שרוני, במהלך השנים 2017-2018, ועד למעצרו, היה סרסור בקשר עם פעילים ותומכים בארגוני טרור וג'יהאד שונים, באמצעות ווטסאפ, פייסבוק וטלגרם. 

על פי כתב האישום, הוא שוחח עמם, בין היתר, על פעילות ארגוני הטרור והג'יהאד בסוריה, על רצונו להגיע לסוריה ולהצטרף ללחימת הג'יהאד וכן על חומרי נפץ וכלי נשק. כך, הנאשם ביקש את עזרתו של אדם התומך בארגון אלקעידה, בתיאום וארגון חיסולו של פעיל פוליטי הולנדי אשר יזם באוגוסט 2018 תחרות איורים של הנביא מוחמד. כמו כן, הוא היה גם בקשר עם פעיל בארגון הטרור "היאת תחריר אלשאם" בסוריה, והעביר לו כספים בהזדמנויות שונות. 
סרסור תכנן לצאת לסוריה במהלך 2017, ולהצטרף לאחד מארגוני הג'יהאד הלוחמים נגד המשטר הסורי. לצורך מימוש תכניתו, רכש כרטיס מישראל לטורקיה ותכנן כי הפעיל יסייע לו לעבור את הגבול מטורקיה לסוריה באופן לא חוקי ותכנן כי אז יתאם את הגעתו לאחד מארגוני הג'יהאד בסוריה. בלילה בו תכנן לטוס גילתה אמו על מטרת הטיסה, התעמתה עמו, מנעה ממנו מלהגיע לשדה התעופה ואף נטלה ממנו את דרכונו. 

בנוסף, במהלך השנים 2017-2018, הוא גלש הנאשם ב"רשת האפלה" (Darknet) וכן באפליקציות שונות הנוגעים לתמיכה בארגוני טרור ובאתרים המציעים שירות של רכישת כלי נשק, חומרי נפץ ואמצעים שונים להכנת אמצעי לחימה. הוא אף ניסה לרכוש אשלגן, כדי לייצר באמצעותו רקטה. לשם כך, הוא יצר קשר עם מוכר ואף שילם על כך, אך המוכר השיב כי לא ניתן לייצא את החומר לישראל. כמו כן, הנאשם אף התעניין ברכישת נשק צלפים תמורת 14,000 דולר.
לפי אישום נוסף, במהלך שנת 2015 החליט הנאשם לבצע פיגוע דקירה נגד יהודים ואף הזמין באינטרנט סכין לצורך זה. הנאשם הגיע לתפילה במסגד אל-אקצא כשהוא מצויד בסכין, אולם אדם המכיר אותו התעמת איתו ושכנעו שלא לבצע את הפיגוע.  הוא נעצר בסוף החודש שעבר, ועם הגעת הכוחות לביתו הוא ניסה למחוק את הפייסבוק מהטלפון הנייד שלו, כדי למנוע מהחוקרים את הגישה אליו.