הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד טום אביב בן דהן, הנהג המעורב בתאונת פגע וברח במושב ברכיה, בה נהרג יגאל סעדון ז"ל. כתב האישום מייחס לבן דהן ביצוע עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה ללא רישיון בתוקף, נהיגה בשכרות, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. 



על פי כתב האישום, בן דהן רכב על אופנוע למרות היותו בלתי מורשה לנהיגה וכן לאחר שהשתמש בסמים. תוך כדי הנסיעה הוא היה מעורב בתאונת דרכים, בה נהרג יגאל סעדון ז"ל. בן דהן הפקיר את המנוח בזירת התאונה, לא הגיש לו עזרה ואף לא הזעיק כוחות הצלה. בנוסף, מיד לאחר התאונה, נסע בן דהן לביתו, החליף בגדים ובהמשך, כאשר הגיע לטיפול בבית החולים מסר דיווח כוזב לפיו נפל מסוס. 



כמו כן, חבריו של בן דהן, שנשארו במקום התאונה, שיבשו את זירת התאונה בכך שהחביאו את האופנוע המעורב בתאונה, מסרו לכוחות ההצלה דיווחי שקר אודות התאונה והסתירו את העובדה כי הנאשם רכב על האופנוע.



בהמשך אף נערך חיפוש בביתו של הנאשם, שם נמצאו סמים וכדורי רובה שהוסלקו בתוך גרב. לכן, כתב האישום מייחס לבן דהן גם ביצוע עבירות של החזקת סמים לצריכה עצמית והחזקת נשק. הפרקליטות הגישה בקשה לעצור את בן דהן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.