חשד רצח בבאר שבע: צעיר בשנות ה-20 מצא לפנות בוקר את מותו ושניים נוספים נפצעו, האחד באורח קשה, ואישה בשנות ה-30 לחייה באורח בינוני, זאת בעקבות ירי שבוצע לעברם. 
סמוך ל-03:50 לפנות בוקר התקבלו במוקד מד"א ובמשטרה דיווחים על קולות ירי שנשמעו ברחוב אריה השופט בעיר. כוח גדול של המשטרה וצוותי מד"א הוזנקו למקום ובתום סריקות איתרו זירת ירי בבית ברחוב האמור. 
בתוך הדירה נמצאו, כאמור, שני צעירים וצעירה, שסבלו מפצעי ירי. צוות מד"א קבע את מותו של הצעיר בן ה-20 בזירה, בעוד שהשניים האחרים, בהם צעיר נוסף בשנות ה-20 והאישה בת ה-30, הובלו לבית החולים בדרגות פציעה שונות ובהכרה מעורפלת. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. בשלב זה לא נעצרו חשודים. הרקע לאירוע פלילי, החקירה בראשיתה.

חובש מד"א, ירון בראל, סיפר: "כשהגענו, ראינו שלושה פצועים שוכבים. צעיר בשנות העשרים היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פצעי ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".



עוד הוסיף: "צעיר נוסף בשנות העשרים שכב בסמוך וסבל מפצעי ירי, הוא היה מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה ויציב, ואשה בשנות השלושים הייתה בהכרה מעורפלת עם פציעה מירי. לאחר טיפול רפואי ראשוני פינינו גם אותה כשמצבה מוגדר בינוני ויציב".