חיי הנישואין של בני זוג, שניהם משפטנים ידועים, עלו על שירטון. הבעל כיום לא עובד במקצוע, אשתו לעומת זה משמשת יועצת משפטית במוסד חינוכי נחשב. בתחילת דרכו כמשפטן, הקים הבעל, יחד עם עוד שלושה חברים, סטארט-אפ בו הוא שימש כמנכ"ל המותג, מבלי שישקיע, וזאת בגלל היותו המשפטן היחיד 

בחבורה. ברבות הימים עשתה החבורה אקזיט והחברה אותה ניהל יחד עם שלושה שותפים אחרים נמכרה לחברת ענק אמריקנית.
 
"כשהייתי מנכ"ל החברה השתכרתי בתחילת שנות האלפיים קרוב ל-100 אלף שקלים בחודש, אז גם נישאתי ואז גם החלטתי לרשום בכתובה סכום של 200 זוזים כפי שקבעה הגמרא. סכום זה על פי ההסבר של הרב היה הסכום המינימלי המחייב על פי הגמרא והיה שווה לשמונה משכורות שערכם אז היה כמיליון שקלים".
 

במהלך השנים, נאלץ הבעל לנטוש את מקצוע עריכת הדין וכבר שלוש שנים הוא מובטל לאחר שהסתבך בפלילים ורישיונו נשלל. האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוענת כי למרות שהכנסתו של הבעל נמוכה בהשוואה ליום עריכת הכתובה, זכאית האישה למלוא הכתובה. עוד מדגישה עו"ד סולן כי הבעל חייב במלוא הכתובה מאחר והודה כי בגד בה ופירק את התא המשפחתי כשברח לחו"ל עם המאהבת. הבעל טוען להגנתו כי התעקש לרשום בכתובה 200 זוזים כפי שנקבע בגמרא אבל הרב הוא שיעץ לו לרשום סכום של פי שמונה משכרו החודשי, שהוא הסכום המינימלי הקבוע שעל הבעל לשלם בעת הגירושין. 

"הרב אמר לי בשעתו, אתה מרוויח מספיק טוב, יש לך חברה גדולה תרשום סכום ששווה לשמונה משכורות", טען הבעל. "אבל כבר אז שאלתי מה יהיה אם לא ארוויח את הסכום הזה בעתיד ואז כולם פרצו בצחוק. לבסוף חתמתי על מיליון שקל שהיו שווים לשמונה משכורות". הבעל טוען כי כעת כשהוא מובטל ואיבד  את רישיונו אין לו מהיכן לשלם את הכתובה.

עו"ד סולן טוענת כי מאחר ולבני הזוג שני ילדים ואין להם רכוש משותף, ובעלה "בכישרונו הרב" שרף את כל הכספים במעשיו הפליליים, היא מבקשת לקבל את מלוא הכתובה גם אם יהיה עליו להחזיר את הכסף כל ימי חייו. בית הדין הרבני יידרש לשאלה: האם ההתחייבות שנתן בשעת עריכת הכתובה תקפה ליום הגירושין.