מותה של עובדת חברת LLD אתמול הוא התאבדות מצערת ואומללה, כך אומרים היום (רביעי) במשטרה. עוד נמסר כי נסיבות המוות עדיין נבדקות, אבל אין חשד לאירוע פלילי. 
יחד עם זאת בסביבת חברת LLD טוענים כי למרות שמדובר לכאורה במקרה התאבדות, "כאן זו התוצאה, שהיא תולדה של מעשים אחרים ואת זה במשטרה ובמח"ש יצטרכו לבדוק. הנסיבות לקפיצה האיומה של העובדת אל מותה, מעבר לעובדה שהן מצמררות, מובילות למחשבות ותהיות רבות על אותם רגעים שלפני ההחלטה שקיבלה העובדת בשעת לחץ וחרדה". 
העובדת כבר עזבה את העבודה בדרכה לביתה, אולם אז, כך נטען ובמשטרה יבחנו את הדבר, היא קיבלה טלפון מחוקרי  היחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים (היאחב"ל), שזימנו אותה לחקירה נוספת בפרשת "יהלום שחור". נזכיר כי אותה עובדת נחקרה כבר בפרשה. 

היום שיגרה חברת LLD פנייה אל היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, שבה היא קוראת לו להורות על חקירה לבירור נסיבות מותה של העובדת. לטענת החברה קיים חשש שהיא קיבלה החלטה לשים קץ לחייה בעקבות לחץ שהופעל עליה בחקירה. 
"בשל חקירה אגרסיבית וחסרת מידה, לה היתה נתונה העובדת בימים האחרונים ביאחב"ל", נכתב בפנייה ליועמ"ש. "האירוע מחייב בדיקה עצמאית ודחופה של משרד היועמ"ש באשר לנסיבות מותה. אין זה סוד כי מתוך להיטות להגן על זכויות חברתיות נולדת הפגיעה הרעה ביותר בהן. אי צדק שנובע מהיעדר ריסון בהפעלת הכוח הוא סכנה מהותית לשלומנו כחברה". 
בנסיבות חמורות אלו, דורשת חברת LLD להקים באופן מיידי ועדת בדיקה עצמאית בפרקליטות שתבחן לעומק את נסיבות מותה של עובדת החברה בפרט, והתנהלות היחידה החוקרת בפרט". 
גורמים בחברה מציינים כי האווירה בחברה בתקופה האחרונה היתה קשה, בעיקר בקרב אותם עובדים שנחקרו ומסרו עדויות. הטענות שעלו דיברו על לחץ שהופעל על נחקרים ובעיקר התנסחויות שעלו בבית המשפט, כשבאחד המקרים כינה נציג המשטרה את החברה כארגון פשע.