סרטון התקיפה משבוע שעבר בכפר סבא, בו נראים שלושה נערים חוטפים תיק מקשישה ומכים אותה ממשיך לעורר סערה. קורבן המקרה, רחל שמש בת ה-76, התראיינה הערב (רביעי) לתוכניתו של רפי רשף בערוץ עשר וסיפרה על המקרה הקשה. "הלכתי ברחוב ליד אולמי השרון בכפר סבא, וראיתי את הנערים באים לקראתי", אמרה שמש, "אני הלכתי לכיוון מנגד, הם חלפו, ובתוך דקה עפתי לכביש. משכו ממני את התיק ואני חטפתי מכות קשות. השכנים עזרו לי לקום מהכביש, ונהג שהגיע עזר לי לשבת. ואז הגיעו מד"א והמשטרה".



"עדיין כואב לי. יותר כואב לי שעכשיו, עם כל הביטחון שהיה לי והסתובבתי חופשי, אני כל רגע עכשיו מסתכלת אם מישהו בא אחרי. פשוט פגעו בי פיזית ונפשית", היא הוסיפה, וכשנשאלה מה היא מאחלת לנערים, היא הבהירה שהיא לא מעוניינת בנקמה, אלא שמקרה כזה לא ישוב. "שיישבו קודם כל, שיהיה להם זמן לחשוב על מה שהם עשו. ושאחרים יילמדו מזה לא לעשות את זה. אני לא נקמנית, אבל הייתי רוצה שילמדו לקח". עוד הוסיפה כי "הייתי רוצה לשאול אותם איך הם היו מגיבים אם זה היה קורה לאמא או סבתא שלהם. הם נערים בגיל של הנכדים שלי. הם לקחו את הכסף מהארנק, היו שם 500 שקלים בערך, וזרקו הכל. לא לקחו את הטלפון, לא כרטיסים ולא שום דבר", היא סיימה את דבריה.



כזכור, ביום חמישי האחרון אחר הצהריים התקבל במשטרה דיווח על שוד אישה בשנות ה-70 לחייה ברחוב אנילביץ בכפר סבא. מבדיקה ראשונית התברר כי שלושה חשודים ששדדו את האישה וחטפו ממנה את התיק שהחזיקה. בתיעוד המעשה נראית האישה, תושבת העיר, כשהיא נחבלת בפניה ובידה לאחר שהותקפה ונזרקת לכביש ונגרמו לה שטפי דם רבים. בהמשך האישה פונתה לקבלת טיפול רפואי בביה"ח מאיר.



עם קבלת התלונה החלו החוקרים בחיפושים אחר התוקפים והיום אותרו שלושה חשודים, נערים בני 16 ו-17 מנתניה. הם נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה.