מזל הדדי היא עובדת חברת LLD, שקפצה אל מותה לאחר שנחקרה במשטרה במסגרת פרשת "יהלום שחור". היא הובאה הערב (רביעי) למנוחות בבית העלמין בחולון.



במהלך הלוויה, ספד הבעל לאשתו המנוחה, ותקף את התנהלות החוקרים, שלטענתו דחפה אותה אל מותה, עם זאת הוא טען כי הוא לא מאמין שמדובר בהתאבדות. במהלך הלוויה אמר הבעל: "לאורך החקירה צרחו עליה", סיפר הבעל על החקירה, "אני אמרתי לחוקר תעזוב אותה, היא לא יודעת כלום, יש לה ילדים היא יצאה ואמרה מה נפלו עליי? הוא הפחיד אותה".



מילה היא לא סיפרה לי על החקירה", הוא המשיך ותקף את החוקרים, "הם הרסו לי את האישה, הם הרסו לי את החיים מה יש לי בלעדיך?", הוא שאל בכאב. "אל תאמינו לכל מה שכתוב, האמת עוד תתגלה והיא רחוקה ממה שאתם שומעים, היא הייתה מלאך". במקביל, במשטרה דחו את הביקורת שניתחת לעברם בעקבות התנהלות החקירה, וקראו לה "הטעיית הציבור".



במשטרה חזרו על צערם בנוגע לאירוע הקשה והטרגי, אך הסבירו כי "מטעמי צנעת הפרט ובשל העובדה שהחקירה לקביעת סיבת מותה של המנוחה נמצאת בעיצומה, כפי שמתבצע בכל מקרה מוות דומה, אין בכוונתנו להתייחס לאירוע. כל ניסיון מצד גורמים בעלי עניין לקשור בין המקרה הטרגי לניהולה המקצועי של החקירה, מצביע על אי הכרת העובדות לאשורן ויש בו כדי להטעות את הציבור. משטרת ישראל פועלת כל העת ברגישות הנדרשת, תוך הקפדה יתרה על שמירת כבודם וזכויותיהם של חשודים ונחקרים, ולצד זה פועלת באופן מקצועי כל העת בנקיטת פעולות חקירה מגוונות שתכליתן – הבאת מבצעי עבירה לדין וחקר האמת", והוסיפו: "משטרת ישראל מתייחסת לאירוע זה במלוא האחריות והרגישות הראויה ולומדת את נסיבותיו".