משפחתה של תאיר ראדה, שנרצחה בשנת 2006 בבית הספר "נופי גולן" שבקצרין, תעלה היום (חמישי) בשעה 15:00 לבית העלמין בקצרין, שם יתקיים טקס אזכרה השנתי לראדה. אילנה ראדה, אמה של הנרצחת, תקפה את הפרקליטות בפוסט שפרסמה אתמול בפייסבוק, 12 שנים לאחר הרצח, בו טענה כי "נציגי המדינה ממשיכים להתעלל בתאיר ובמשפחתה". 



"תאיר, שהייתה כול כולה אדם של נתינה ועזרה לזולת, אהבה מאוד את המדינה, אך נציגיה ממשיכים להתעלל בה ובמשפחתה במשך כל התקופה הארוכה הזאת", כתבה אילנה ראדה בפתח דבריה, והוסיפה: "כל-כך הרבה סמני שאלה ממשיכים לרחף מעל התיק הפתוח הזה ונציגי הפרקליטות ועושי דברם בתקשורת ממשיכים לדקלם, כי זדורוב הודה ושחזר, ידע פרטים מוכמנים ובית המשפט אמר את דברו".



 


לטענתה, "כל מי שהתעמק בחומרי החקירה וקרא את פסקי הדין מבין שרוצחיה של בתי לא נתפסו והררי המילים שנכתבו על הרצח לא חשפו את מי שביצע אותו. למרות כל סימני השאלה וכל הראיות המצביעות על אחרים, שהתעללו בגופתה, הפרקליטות עומדת בסירובה לפתוח את התיק לחקירה מחודשת. הסערה הציבורית לא תשכך ואמון הציבור ימשיך להיפגע כל עוד שי ניצן, פרקליט המדינה, יעמוד בסירובו".

"ממה אתה כל-כך חושש החבר ניצן?", תהתה ראדה, "אם אתה משוכנע, כפי שאתה חוזר ואומר, שהרוצח בכלאו, מדוע אתה ממשיך לעכב את בדיקת כל השערות שנתפסו בזירה? האם אתה מסתיר מעיני הציבור משהו שכדאי מאוד שלא יגיע לידיעתו??".