פרשה חמורה נחקרה על ידי המשטרה במהלך החודש האחרון, במסגרתה חשפו החוקרים מקרה בו תלמידה בת 13 מבית ספר בתל אביב איימה על חברותיה לכיתה כי תרצח אותן, שלחה להן תמונות מזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל ועל פי החשד אף הצמידה להן סכין בתוך תא השירותים בבית הספר.



מחקירת מחלק הנוער עולה כי הנערה החשודה ערכה תחקיר עצמאי באינטרנט כיצד לרצוח בן אדם והעמיקה בחיפושים אודות פרשת רצח תאיר ראדה. בתוך כך, נהגה הנערה לשלוח לבנות באמצעות הווטסאפ תמונות קשות מזירת הרצח ותמונות מסך של הוראות כיצד לרצוח אדם.



צילום מסך של חיפוש באינטרנט ל"איך אפשר להרוג אדם" . צילום: דוברות המשטרה
צילום מסך של חיפוש באינטרנט ל"איך אפשר להרוג אדם" . צילום: דוברות המשטרה
בהמשך, שלחה החשודה לחברה אחרת הודעה על כך שהיא ממתינה לה עם סכין בכניסה לבית הספר וכשפגשה אותה הורתה לה להיכנס לתוך תא השירותים ושלפה מתיקה סכין מטבח גדולה. תלמידה נוספת שנכחה במקום סייעה לה והתעמתה עם החשודה עד שלבסוף הצליחה להשמיט מידה את הסכין והן ברחו מהמקום.



בלשי מחלק הנוער הרחיבו את חקירתם והוציאו צו בית משפט לחיפוש בביתה של התלמידה, שם איתרו את תיק בית הספר כשבתוכו נמצאה הסכין איתה הגיעה לכיתה ועמה איימה על חברתה בתוך תא השירותים.



התלמידה החשודה נעצרה, נחקרה, ובאמצעות יחידת מחלקת תביעות הנוער של תל אביב הוגשו בתחילת השבוע בהליך מהיר כתב אישום נגדה ובקשה למעצר בית מלא. בית המשפט נעתר לבקשת התביעה המשטרתית והורה על מעצר בית מלא עד למתן החלטה אחרת.