שני צעירים בשנות ה-20 נפצעו במהלך קטטה אלימה שהתפתחה מחוץ למועדון "סולו" בתל אביב במהלך הלילה. אחד הפצועים נפצע באורח קשה ועובר כעת ניתוח בראשו כתוצאה מהפגיעה. במשטרת מרחב ירקון, שפתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, בודקים בין השאר אם הקטטה החלה בתוך המועדון וגלשה החוצה בסיוע של אחד מהעובדים או שהדברים התפתחו תוך כדי ההתרחשות האלימה.



בינתיים, עצרו חוקרי מרחב ירקון שני צעירים בני 22 ממרכז הארץ, שנחקרו ונכלאו בשלב זה, כאשר בשעות הערב (שבת) הם יובאו לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.



הדיווח על הקטטה התקבל במהלך הלילה שבין שישי לשבת במוקד 100 של המשטרה ומוקד 101 של מד"א. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום תוך זמן קצר ובמקביל הוזנקו גם צוותי מד"א, שהחלו לטפל בפצועים.



השוטרים איתרו מספר נפגעים, כאשר שניים מהם, בשנות ה-20 לחייהם, סובלים מחבלות קשות בראשם ובאזורים שונים בגופם. לאחר טיפול רפואי ראשוני פונו שני הפצועים לבית החולים "איכילוב" בתל אביב, והשוטרים, שעסקו בתחילה בהפסקת הקטטה, החלו לאתר מעורבים שחלקם נמלטו מהזירה ונלכדו רק בתום מרדף רגלי אחריהם. שניים מהם, כאמור, חשודים בפציעתם של שני הצעירים ונלקחו להמשך החקירה.



במשטרה סרקו את סרטוני האבטחה, הן במועדון והן בעסקים סמוכים, וזאת כדי להתחקות אחר זירת האירוע וההתרחשויות, וללמוד מה גרם לקטטה האלימה שגבתה מחיר של שני פצועים באורח קשה. החקירה בראשיתה, ייתכנו מעצרים נוספים.