האם אותרה פרצה במערך האבטחה של חברת אל על? שופט בית משפט השלום בראשון לציון, גיא אבנון, האריך היום (שני) בשבעה ימים את מעצרו של רמי יוגב, בכיר בחברת התעופה אל על המשמש כמנהל מדור פיתוח אמצעים בחברה, החשוד במעורבות פרשה של הברחת סמים בהיקף נרחב. אתמול עוכב יוגב לחקירה על ידי בלשי היחידה הארצית למאבק בפשיעה חמורה ובינלאומית ובסיומה בשעות הלילה המאוחרות נעצר. 
במשטרה מיהרו להוציא צו איסור פרסום על פרטי הפרשה אולם היום כאמור בבית המשפט נחשפו הפרטים ונציג המשטרה טען בדיון כי לחשוד יוגב חלק משמעותי יותר בפרשה החמורה וזאת לנוכח תפקידו הרגיש אותו מאייש בחברה. יוגב החל את דרכו באל על כמאבטח מטוסים לפני למעלה מ-25 שנים ועם השנים התבסס מעמדו והוא הפך לאחד הבכירים המצויים בתפקידים הרגישים ביותר, זאת כשהוא מחזיק בסיווג ביטחוני גבוה מאד והגישה שלו לכל מעבר ולכל מקום בשדה התעופה לרבות במטוסים היא חופשית.
בבית המשפט עלה כי במסגרת החקירה, התחקו החוקרים אחר חשוד שהגיע בטיסה מיוהנסבורג שבמזוודה שהייתה עמו נתפסו סמים מסוג קוקאין בכמות מסחרית, כל זאת לאחר שעבר את הבידוק בשדה התעופה. על המטוס היה אדם אחר נוסף, שבכליו נתפס קנה של נשק. בעקבות העובדה שתפקידו של החשוד יוגב, הוא לדאוג לכל התחום הביטחוני וסדרי האבטחה בכל טיסה המגיעה לשדה התעופה, הוחלט ביאחב"ל לעצור את החשוד.

בסביבתו של החשוד טוענים כי הוא לא ביצע את הביקורת סביב אותה טיסה בשל איחור של הטיסה. "הוא לא היה שם", הם טוענים. עו"ד ארז אבוהב, פרקליטו של יוגב, הודף את החשדות כנגד מרשו. "חוקרי היאחב"ל התמכרו לסדרות טלוויזיה. החשדות שהם מתארים לא תואמים את המציאות. בית המשפט האריך את המעצר ואמר שיש חשד כרגע למעורבות כלשהי וזאת בשל תפקידו וסמכויותיו בשטח האווירי. אין קשר בין האחרים שנעצרו לחשוד. כיוון שהוא זה שהיה צריך להגיע לטיסה ולקבל אותה אז עלה בפניהם חשד כלשהו. הם מנסים לקשור בין שחור ללבן. הם מנסים להשלים את החקירה והחשוד יסייע למשטרה כדי להוכיח שהוא לא קשור לפרשה ולסיים את הפרשה תוך ניקיון מוחלט שלא מכל חשד וזאת לנוכח העובדה שהוא מכחיש את החשדות".