שני חשודים נוספים נעצרו הערב (שלישי) בחשד למעורבות ברצח הנערה יארה איוב בת ה-16 בגוש חלב. אחד העצורים הוא צעיר בן 21 וחשודה נוספת היא אישה בת 50. בתוך כך, בית משפט השלום בנצרת האריך בתשעה ימים את מעצרם של שני החשודים הראשונים, אב ובנו בני 53 ו-28. במהלך החקירה נגבתה עדותו של בעל מאפייה, בן 28, והוא נעצר לאחר שהעלה את חשדם של החוקרים עקב סתירות בגרסתו בנוגע לשהותה של הנערה בעסק שלו. כל חמשת העצורים - בני אותה משפחה.



אלפים ליוו את איוב אמש בדרכה האחרונה והיא נטמנה בבית הקברות בגוש חלב כזכור, במהלך החיפושים אחר איוב בת ה־16, שנעדרה מביתה מאז סוף השבוע, מצאו אתמול השוטרים גופת הצעירה בפח זבל ביישוב הסמוך לצפת.



יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, הגיע הערב לביקור תנחומים בבית משפחתה של איוב. הוא שוחח עם אביה של יארה ואמר: "באנו לכאן הערב כדי להביע תנחומים בשם כל עם ישראל. חייבים לטפל בבעיה ולהחריף את הענישה כדי למנוע את הרצח הבא. האיש המנוול הזה לקח נשמה יקרה של ילדה בת 16. זו לא פוליטיקה, זה חיי אדם. אפשר לשנות את המצב הזה. על כולנו להתגייס ולטפל בזה בכל החומרה כדי למנוע את הרצח הבא".



איוב



ל"מעריב" נודע כי שוטרים שעסקו בחיפושים אחרי הנעדרת גילו, לתדהמתם, רגל אדם שבצבצה מפח אשפה. הם הזעיקו למקום את חוקר המעבדה לזיהוי פלילי כדי לקבוע את זהותה. נזכיר כי בשבת האחרונה התקבלה בתחנת משטרת צפת תלונה על בת 16 הנעדרת מביתה, שנראתה לאחרונה בשישי אחר הצהריים סמוך לשעה 19:00 במאפיית הכפר גוש חלב, שבו היא מתגוררת. 
 
סאלח מחמוד, דודה של איוב, סיפר בראיון בגל"צ על אחייניתו: "היא הייתה ילדה חמודה ולא היו לה שום בעיות". לדבריו, המשפחה עדיין לא יודעת מה קרה. "אנחנו לא חושדים במישהו, עכשיו זה בידיים של המשפחה", אמר, "אנחנו לא יכולים לפרט יותר מזה, אבל המשטרה בודקת".
 
מחמוד הסביר: "אנחנו במדינת חוק והם יבדקו את העניין. יש המון שמועות, אבל מי שעשה את זה לא קשור למשפחה". הוא ציין כי המשפחה לא יודעת כלום: "כל הכפר חיפש אחריה מיום שישי, עלינו ליערות וחיפשנו בכל פינה בשיתוף המשטרה". לדבריו, לא היו ליארה אויבים. "אנחנו אוהבים ומכבדים את כולם", הסביר, "היא הייתה בחורה נחמדה, ילדה טובה בת 16, ומה היא הספיקה כבר לעשות בחיים?"