רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו תיחקר לקראת סוף השבוע הבא ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 443, בחשד שרימתה לכאורה את מבקר המדינה. על פי החשד, היא הציגה בפניו קבלות פיקטיביות, על תרומה שהייתה אמורה לתרום במקום לשלם את שכרו של ניר חפץ. פרקליטו לשעבר של נתניהו, דוד שמרון, הציג את הקבלות, שלטענת המשטרה הן קבלות פיקטיביות.
שמרון צפוי להעיד אף הוא בחלק כלומר רואים בה הסתעפות של פרשה 4000, תיק בזק-וואלה. במידה והעניין יתגבש לכדי כתב האישום, הוא יצטרף לתיק המעונות, בו מואשמת נתניהו.
על פי החשד, בשנת 2015 אחרי שחפץ עבד אצל נתניהו, עו"ד שמרון פנה לוועדת ההיתרים של משרד מבקר המדינה כדי לקבל פטור מתשלום לחפץ. הוועדה לא הסכימה ורעיית ראש הממשלה הציעה שתתרום עשרות אלפי שקלים לעמותת צדקה. על פי החשד, שרה נתניהו אמרה שתרמה אולם לא תרמה. באמצע 2016 הנושא עלה שוב ואז רעיית ראש הממשלה אכן נתנה צ'קים לחפץ אולם ביקשה ממנו שלא יפקיד אותם ושאם יפקיד - שיחזיר לה חלק מהכסף. כלומר על פי חשד המשטרה, נתניהו רימתה כמה פעמים את ועדת ההיתרים של משרד מבקר המדינה ולא שילמה לחפץ עשרות אלפי שקלים. כמה מחברי הוועדה וכן בכירים במשרד מבקר המדינה העידו במשטרה.

לפני כשבועיים, בפרקליטות השיבו בחיוב לנשיא בית משפט השלום בירושלים אביטל חן, שהציע לצדדים בתיק המעונות, בו הואשמה שרה נתניהו, לגשת להליך גישור אצל שופט אחר, ובלבד שהוא יתנהל במקביל לקידום ההליך העיקרי. בהודעה מטעמה נכתב: "בהתאם להחלטת בית המשפט הנכבד מיום 13.11.18, מתכבדת בזה המאשימה להודיע כי היא מסכימה, במקביל לקידום ההליך העיקרי, לקיים הליך גישור פלילי בפני כבוד השופט כדורי".