חיסולים בעולם התחתון כבר מזמן לא ממש מרגשים אף אחד, אבל האירוע הספציפי שהתרחש בחולון, בכניסה לבית הספר, תפס את הכותרות והבהיר שוב עד כמה אין לעבריינים שום קו אדום, כאשר הם צריכים לחסל מישהו. גלעד שלמור וברהנו טגניה, שמשדרים ביחד את התוכנית הפלילית ב-103FM, ראיינו את ת', אחד התלמידים שחוו את האירוע וסיפר בעיקר על הפחד הגדול שאפף אותו ואת חבריו.



כזכור, לפני כשבועיים התבצע חיסול בסמוך לבית ספר בחולון, כאשר שני אופנוענים פתחו באש מטווח קצר וירו בגבר שנהג במכוניתו. ת' בן ה-12 שהיה עד לפיצוץ בחולון, ואמו, שושי, סיפרו על האירוע ועל האופן בו הגיבו תלמידי בית הספר שהיו עדים לחיסול.

"עכשיו אני בסדר גמור", סיפר ת' והמשיך: "הספקתי לראות שני רוכבי קטנוע שיורים באוויר ומאזדה באמצע, היא איבדה שליטה ונתקעה בעמוד והם פשוט ברחו. אני הייתי ליד שער בית הספר בתחילת היום, ואני זוכר שהיה בלאגן גדול. כולם ברחו לכיתות וצעקו, וכל ההנהלה היתה בחוץ וביקשה לחזור ואמרו שהכל מתנהל כרגיל, ובעצם עזרו לנו".

"בהתחלה לא חשבתי שזה משהו, פשוט רצתי לכיתה. זה היה מבהיל. באו עובדים סוציאליים ועשו עבודה טובה. הם הצליחו להרגיע אותנו ובאמת לעזור לנו. היו חלק שבכו, השאר פשוט פחדו. היתה ילדה שכמעט נדרסה".
"גם המבוגרים פחדו"

שושי, אמו של הילד סיפרה: "הייתי בעבודה והוא שלח וואטסאפ משפחתי שהוא מאוד מבוהל ולא מרגיש טוב. אני התקשרתי למחנכת שלו וביקשתי ממנה שתעלה לכיתה כי תומר אמר שהוא מבוהל ולא מרגיש טוב. שמעתי בחדשות שהיה חיסול בחולון, ואמרו שזה ליד בית ספר 'עתידים'. ואז נלחצתי ושלחתי הודעה. תומר הקדים אותי ושלח 'אמא אני מבוהל ולא מרגיש טוב. המחנכת עלתה לכיתה במהירות ואמרה לי שהיא איתו והכל בסדר, ושהוא יותר רגוע".
"האמת היא שבית הספר וההנהלה התנהלו בצורה מופתית. אל תשכח שהם מבוגרים, אבל גם היו בהלם ומפוחדים. היתה להם אחריות להכניס את הילדים, גם להרגיע וגם לא להשאיר אף ילד בחוץ. כשאני הגעתי לקחת את הבן שלי, הכניסו אותם לספרייה, נתנו להם לשתות, ונתנו להם מאפים מתוקים. היתה התייחסות אישית לכל ילד וילד". 
תארי לך שהיה עבריין שיוצא מהרכב אם החיסול לא היה מצליח
"תומר היה מאוד מבוהל, הוא ילד שהתאושש נפשית מהר מאוד. זה ילד עם אינטיליגנציה רגשית מאוד גבוהה. ילד אחר היה עשוי להתמוטט, אבל הוא חושב ריאלית". על הביטחון האישי של התושבים אמרה: "עיריית חולון גובה מאיתנו אגרת שמירה, אבל אני לא רואה שיש שוטרים, מתנדבים, מישהו שמשוטט ברחובות, אפילו במדים, כדי להרתיע את העבריינים וכל אחד שיש לו מחשבה לפגוע במישהו. אם היתה ניידת, הם לא היו עושים כלום". לסיכום, אמר שלמור: "
כשעבריינים רוצים לעשות משהו, זה לא מעניין אותם אם יש מישהו באזור. אם הם נחושים, הם יעשו את זה".