למרות העונש הקל, ניצב בדימוס ניסו שחם מתכוון לערער על הרשעתו בביצוע מעשה מגונה. בשוטרת. קצין המשטרה לשעבר נידון היום (שני) ל-240 שעות לתועלת הציברו ועוד שישה חודשי מאסר על תנאי. לאחר גזר הדין התראיין שחם אצל אילה חסון ב-103FM ואמר כי "השופט קבע שעברתי עבירה של מעשה מגונה של נשיקה, ושאם זה היה אירוע אחד ויחיד, זה אירוע שהיה צריך להביא לדין משמעתי לא פלילי. אמר שהוא מצר על זה ובחר שלא להחמיר בעונש שלי".

"התנצלתי בפני השוטרת שנישקתי. פירשתי את ההתנהגות שלה לא נכון ונתתי לה נשיקה. היא לא היתה פקודה שלי. אישה בוגרת. היא אמרה בבית המשפט שזה היה אירוע חד פעמי".
שחם ניצל את גזר הדין המקל כדי לתקוף את המחלקה לחקירות שוטרים ואת מי שעמד בראשה בעת פתיחת החקירה נגדו, אורי כרמלי. "הוא אמר שניצב שיגיע לחקירה במח"ש לא יחזור יותר לתפקידו. אני מזכיר שיש תביעה של שתי שוטרות נגד מח"ש בסך 3 מיליון שקלים בעניין שלי. הן תבעו על הטרדות מיניות סחיטה באיומים שאלו שאלות פוגעניות. קצינה בכירה נעצרה כי לא רצתה למסור גרסה בפרשה שלי. השוטרת לא היתה פקודה שלי. אני מזכיר שכתבו בכתב האישום שהייתי מפקד שלה וניצלתי זה בכלל לא היה דומה. זה היה כתב אישום קונספטואלי". 

גם הפרקליטות לא יצאה נקייה מלשונו של שחם: "הכוח השחית אותם. מסכנים אלה שאין להם את בועז בן צור (עורך דינו של שחם-מ"א) ואין להם מעטפת לעמוד בזה ובסופו של דבר הם אולי מודים בדברים שהם לא עשו, ותראי את המקרים שמתבררים עכשיו בבתי משפט וסיפורים עצובים על בדיקות DNA שלא נעשו. זה נורא עצוב. אני מתכוון לזדורוב, שאין לי מושג אם ביצע את הפשע, אבל הפרקליטות ממאנת לקדם את הבדיקה לצורכי החקירה. בסופו של דבר השופטים דנים במה שמובא בפניהם".  
 

חסון שאלה איך הגיבה אשתו של שחם, ורדה לחקירה. "היא היתה מושפלת", אמר. "אני מזכיר לך איך זה התחיל, כאילו אני עבריין סדרתי. השופט אמר שכתב האישום לא היה צריך להיכתב בצורה כזו. שש וחצי שנים המשפט והרבה כסף". 
שחם התייחס לעבודה שנעשה לו סיכול ממוקד בתוך המשטרה: "היה זדון של קצין שלא התקדם אצלי והיום הוא ניצב במשטרה. העניין הובל על ידי קבוצה מסוימת שנפגשה בבר. חלקם העידו בבית המשפט והודו שקיימו את הפגישה. אמרתי שאלחם על חפותי ומזלי שהיה וידאו. נערער על ההרשעה הזו. גם בהנחה שאכן נישקתי אותה זו טעות כנה במצב הדברים. אני לא מקבל את פסק הדין ואערער עליו. הקלות הבלתי נסבלת והכוח שיש לפרקליטות לבצע מבחן בוזגלו הפוך, היא לא תקינה".
מה אתה חושב על ועדת גולדברג?
"אף אחד מהמעורבים לא קשור לפרשה שלי. המשטרה מתנהלת שנים במשבר מקצועי. מה שצריך זה למנות מנהיג".