פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (שלישי) לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד שגיא מיכל (24) וקטינה, בני זוג תושבי קריית אונו, בגין שני מעשי שוד וניסיון שוד. מיכל גם מואשם בתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות. על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אלעד דיין, הנאשמים קשרו קשר לבצע שורה של מעשי שוד כנגד גברים אשר נכנסו ופעלו באתר "שוגר דדי" – אתר היכרויות המהווה פלטפורמת הכרויות בין גברים אמידים לנשים צעירות המעוניינות בתמיכה כלכלית. לשם כך, יצרו הנאשמים פרופיל באתר, הנחזה להיות של בחורה צעירה המבקשת לקיים מפגש מיני תמורת תשלום.



בשני מקרים שונים, תיאמו הנאשמים פגישות עם קורבנות פוטנציאליים, בין על ידי פנייתם של הנאשמים ובין על ידי פניית המתלוננים, כשהם מתדרכים את המתלוננים להגיע למקום המפגש עם סכום כסף בסך אלפי שקלים, לתשלום עבור יחסי המין. משהגיעו המתלוננים, ארב להם הנאשם במקום המפגש, איים עליהם, תקף אותם, גנב מהם את כספם ונמלט מהמקום, הכל בידיעת ובהסכמת הנאשמת. במקרה הראשון שדדו הנאשמים מהמתלונן 5000 ש"ח במזומן וצ'ק על סך 2546 ש"ח. במקרה השני שדדו הנאשמים מהמתלונן 1600 ש"ח.



במועד אחר, במסגרת פעילות יזומה של משטרת ישראל שנועדה לאתר את הנאשמים, קבעו חוקרי משטרה מפגש עם הנאשמים לצורך מתן שירותי מין תמורת 1,500 ₪. במועד הקבוע, הגיע שוטר שהתחזה לצרכן שירותי מין למקום, שם המתין הנאשם במטרה לתקוף ולשדוד את השוטר. הנאשם והשוטר צעדו זה לעברו של זה על אותו השביל, ומשהגיע הנאשם סמוך לשוטר, חסם את דרכו, אחז בו בחוזקה, ואמר לו בטון מאיים תוך איום באגרופו: : "אתה בא לזיין נשים נשואות?" וכן: "לא חבל יא בן זונה". בשלב זה השוטר הזדהה בפני הנאשם כשוטר, והודיע לנאשם כי הוא עצור. הנאשם בתגובה, ניסה להכות באגרופו את השוטר שחמק. לאחר החלפת מהלומות בין השניים, וניסיון הימלטות של הנאשם, הוא נתפס ע"י השוטר.



בתובע, עו"ד אלעד דיין, כתב בבקשת המעצר כי "מעשי השוד, אשר בוצעו באלימות ובמקרה אחד לאור יום, מקימים מעצם טיבם וטבעם את עילת המעצר... מעשים אלה מבססים חשש ממשי למסוכנות כלפי שלום הציבור וקניינו. עוד ניתן ללמוד על מסוכנותם של המשיבים, לאור התחכום והשיטתיות, בה פעלו... המשיבים בחרו בקורבנות פגיעים, אשר ימנעו מלפנות לעזרת רשויות החוק בשל רצונם שלא להיחשף ולסכן את תאם המשפחתי וסביבתם הקרובה. המשיב בעצמו מעיד כאלף עדים על מסוכנותו, כאשר מסר בחקירותיו שאילולא היה נתפס היה ממשיך ומבצע מעשי שוד במסגרת אותה שיטת פעולה אשר פיתח יחד עם המשיבה."