נחשפה רשת הימורים בלתי חוקיים באינטרנט, מרביתם בתחום הספורט, שפעלה באזור תל אביב גם בתחום ההלוואות בריבית וגביית חובות תוך שימוש באלימות, שבראשה עומד עבריין מוכר מהעבר, כך הותר היום (רביעי) לפרסום. אתמול והבוקר פשטו שוטרים, בלשים, שוטרי יס"מ ושוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל על בתיהם של החשודים, ועצרה 21 מהם.  בין העצורים נהגים וגובים.

על פי החשד, מדובר ברשת מסועפת שפעלה במבנה ומתווה היררכי של חיילים בקבלים הוראות, והמשטרה מתכוונת להגדיר אות הרשת כארגון פשיעה. לכל אחד מחברי הרשת תפקיד מוגדר וברור כשכל אחד מהם מהווה חוליה בשרשרת הפעלתה. חברי הרשת פעלו באופן סדור ושיטתי, תוך שימוש באלימות כחלק משיטות הגבייה ותוך הפקת רווחים שמוערכים בעשרות מיליוני שקלים. 

פעילות ייחודית זו של משטרת ישראל חשפה שורה של חשודים מהרובד המשפיע בתחום הפשיעה הכלכלית בארץ ובכללם, מנהל הרשת, תושב בת ים, המהווה דמות מרכזית בתחום. ראש הרשת היה בעבר יעד לחיסול וגם המין בעצמו חיסול של עבריין יריב.
במהלך הפעילות היזומה של היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, תפסה המשטרה נכסים בסך עשרות מליוני שקלים, בהם רכבי יוקרה וחשבונות בנק אותם תבקש לחלט בתום ההליך המשפטי הצפוי. מדובר בפעילות נוספת במסגרת מאבקה הנחוש והבלתי מתפשר של משטרת ישראל בפשיעה החמורה והמאורגנת,  אשר מהווה קרקע פורייה לפעילות פלילית הפוגעת בסדר הציבורי, במשק הישראלי ובאזרחים הנורמטיביים.

היום בשעות הצהריים יובאו העצורים לבית משפט השלום בת״א לדיון בהארכת מעצרם. צפויים מעצרים נוספים.