אולגה זדורוב התייחסה הבוקר (רביעי) לסקר מיוחד שערך מכון פאנלס עבור "חדשות הבוקר", וממנו עולה כי 93% מהציבור סוברים כי יש לערוך משפט חוזר לבעלה, רומן זדורוב, אשר הורשע ברצח הנערה תאיר ראדה. זדורוב סיפרה על הטרמפ שנתנה בעבר לא"ק, מי שהתוודה, לכאורה, בפני מספר אנשים על כך שרצחה את ראדה, ואמרה: "היא הרוצחת, כשדיברנו היא שיקרה לי והייתה ממש בלחץ".  

"שמעתי את הנתון והוא מרשים", אמר רעייתו של מי שהורשע ברצח שהתרחש בשנת 2006 בפתח דבריה. "אני מזדהה עם האנשים האלה שמאמינים בחפות של בעלי. האמת שאני לא כל כך מופתעת מכיוון שאני מקבלת בתקופה האחרונה המון תגובות מאנשים שתומכים, והמון בקשות חברות בפייסבוק, ואני בתקופה האחרונה רואה את אמון הציבור והתמיכה הענקית שהוא נותן לנו". 
לדבריה, "מי שנכנס לתיק הזה ועובר על כל החומרים יכול ממש בקלות לראות ולגלות שאין שום דבר שקושר אותו לרצח. אין שום ראיות נגד בעלי. יש הודאה שלא תואמת למציאות. השחזור כולו מבוים, שרומזים לו בו. התיק ממש לא מוצק". 




כשנשאלה מי ביצע את הרצח, אמרה: "יש לי מישהי שאני מאוד מאמינה שהיא זו שרצחה את הילדה. אני מכירה אותה מרחוק, נתקלתי בה וראיתי אותה לפני ואחרי הרצח. היכרות אישית וקרובה אין לי איתה. לא שוחחנו, לא היה לי נושא איתה לפתוח מלבד פעם אחת שנתתי לה טרמפ ואז רק זרקנו כמה מילים אחת לשנייה, לא משהו משמעותי שקשור לתיק". 
"אני ידעתי למי עצרתי טרמפ", הוסיפה זדורוב", כשהיא נכנסה ידעתי מי ישבה לידי. שאלתי אותה שאלות שלא קשורות לרצח, ומכל השקרים שהיא ענתה לי הבנתי שיש לה מה להסתיר. היא הורידה ראש ושיקרה לי על שאלות פשוטות שאין בהן שום משמעות. זה מצביע על כך שיש לבן אדם מה להסתיר, כי היא הייתה ממש בלחץ כשהיא נסעה איתי". 
על מצב רוחה של בעלה, סיפרה: "רומן מאוד מספר שקשה לו להיות לבד. הוא לא רואה ומרגיש את התמיכה של כל האנשים. זה קשה לו מאוד ומאוד מתסכל. אני מנסה לתמוך בו ולעודד אותו. אני רוצה שיתפסו את הרוצחת של תאיר ושיוכיחו את אשמתה ב-100 אחוז. אני מאמינה שיבוא היום שבו נגלה מי רצח את תאיר ראדה. היום אני פועלת לא בתור אשתו או בתור מישהי שיש לה ילדים ממנו, אלא כמו כל אזרח למען הצדק. אני רוצה שהבן אדם הזה, רומן זדרורוב החף מפשע, ישתחרר מבית הסוהר".