פרקליטות המדינה הגיבה היום (שישי) בפוסט נוקב בפייסבוק לטענות שעלו בתכנית "עובדה" שעסקה בפרשת תאיר ראדה, במהלכה רואיינה א"ק, מי שרבים טוענים כי היא הרוצחת האמיתית. א"ק הכחישה בתוכנית כל קשר לרצח, אותו מייחסת הפרקליטות לרומן זדורוב שהורשע בשלוש ערכאות משפטיות שונות. במהלך התחקיר, הוצגה ראייה שכביכול לא הייתה מוכרת עד כה, לפיה בתא השירותים הסמוך לתא בו בוצע הרצח נמצאה טיפת דם השייכת לתאיר ראדה.



"ודאי צפיתם אתמול כמונו בתכנית "עובדה" שעסקה בפרשת רצח הנערה תאיר ראדה ז"ל", נכתב בדף הפייסבוק של הפרקליטות. "התכנית התייחסה לזוויות השונות בתיק והעניקה הצצה ראשונית לעד כמה מורכב ומקצועי ניתוח הראיות בהליך הפלילי, ועד כמה צריכים להיזהר בהסקת מסקנות, לכאן או לכאן. במיוחד בעניינים שהם דיני נפשות ממש".



"חשוב לנו שתדעו: אין פרקליט שישן בשקט אם הוא חושב שיש חף מפשע שיושב בכלא, ואין פרקליט שישן בשקט אם הוא חושב שרוצח מסוכן מסתובב חופשי ברחובות העיר".



 


"בשל ההתעניינות הציבורית בפרשה, והשאלות שלכם מאז שהעלינו את העמוד, נעלה בימים הקרובים סדרת פוסטים הסוקרים את התיק", הבטיחה הפרקליטות, תוך שהיא מציינת כי באתר משרד המשפטים ניתן לראות את כל הראיות שהובילו להרשעת זדורוב.