חודש אחרי שנפלה אל מותה בנסיבות חשודות, משפחתה של מזי הדדי ז"ל הגישה בקשה לביצוע נתיחה בגופתה, כך דווח הערב (שישי) בחדשות 10. על פי הדיווח, במשפחה הלינו על הבדיקות שבוצעו בגופתה של הדדי, שעבדה בחברת LLD שבבעלות לב לבייב, ונפלה מחלון במשרדי החברה מספר שבועות לאחר שנחקרה במשטרה בנוגע לפרשיית השחיתות שהחברה חשודה בה. על פי המשפחה, בעקבות נסיבות המקרה, היה לבצע בדיקות נוספות מעבר ל-MRI ובדיקת טוקסולוגיה שבוצעה בגופתה של הדדי ז"ל.



המשפחה מסרבת לקבל את טענות המשטרה כי מדובר בהתאבדות, וזאת למרות שהם טוענים כי במהלך החקירה הופעל על הדדי לחץ נפשי לא סביר. בעלה של הדדי, קובי, התראיין בעבר ל-103FM, וסיפר על הספקות במשפחה. "הפחד הכי גדול שלי שהוא שאני אמשיך לחיות עם האי ודאות כמו אמה של תאיר ראדה ז"ל", אמר קובי, והוסיף, "היא הייתה מרוסקת ובהלם. רעייתי לא הייתה בן אדם חזק. גם במשך החקירה שוטרת טיפלה בה. מנגד, מאז החקירה עברו שבועיים והיא המשיכה בחייה, יש לה שלושה ילדים והיא טיפלה בהם".



כזכור, הדדי נחקרה בחשד למעורבות בפרשת "יהלום שחור", שבה נבדק החשד כי חברת LLD עסקה בהברחת יהלומים באופן לא חוקי במשך שנים רבות. על פי החשד, במשך 16 השנים האחרונות הבריחו שישה מעובדי החברה יהלומים בשווי של כ־300 מיליון שקל. במסגרת הפרשה נחקרו מספר עובדים בחברה ובהם הדדי. היא נחשדה על ידי החוקרים בהברחה ובהעלמת ראיות.