הרוג ושני פצועים, קשה ובינוני, בתקרית ירי היום (שלישי) באזור כפר אום א-ריחאן הסמוך לאום אל פחם. במוקד 101 של מד"א ו-100 של המשטרה דווח על אירוע ירי בכביש 6535, באזור היישוב אום א-ריחאן. כוחות גדולים של מחוז חוף של המשטרה הוזעקו למקום במקביל לצוותי מד"א, שהחלו לטפל בפצועים עם הגעתם לזירה. 

בשלב הראשוני עולה חשד ראשוני כי שלושת הנפגעים היו בתוך רכב שנסע בכביש בו אירעה התקרית, ובשלב מסוים בוצע לעברם ירי, ככל הנראה מרכב חולף. שניים מיושבי הרכב נפגעו באופן וודאי מירי ישיר, ואילו השלישי נפגע ככל הנראה מנתז של אחד הכדורים.

אחד הנוסעים נורה בראשו ונפצע באורח אנוש, ולאחר טיפול שקיבל מהפראמדיקים של מד"א, הם נאלצו לקבוע את מותו בזירה. פצוע אחר נפגע גם הוא בראשו, ומצבו קשה, בעוד שהפצוע השלישי נפגע בגפיו ומצבו הוגדר בינוני. שני הפצועים פונו באמצעות מסוק של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה. 
פראמדיק מד"א, אסף תפוחי, סיפר: "כשהגעתי במקום ראיתי גבר פצוע מתהלך בזירה ושני נפגעים נוספים בתוך רכב. ביצעתי בדיקות רפואיות ראשוניות ודיווחתי למוקד. גבר בן 40 היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה חודרת בפלג גופו העליון, ללא סימני חיים. מותו נקבע בשטח. שני הפצועים הנוספים, שספגו מפציעות מדממות בפלג גופם העליון, טופלו בשטח והובאו לחבירה עם מסוק מד"א שפינה אותם במצב בינוני וקשה לבית החולים רמב"ם". 

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. הרקע לאירוע, על פי החשד, הינו פלילי. הרכב שלעברו בוצע הירי שייך לתושב אום אל פחם, ובמשטרה בודקים אם יש קשר בין אירוע זה לאירוע הירי מלפני כשבוע בתחנת הדלק.