שני גברים בני 28 ו-48 קיבלו עונש מאסר של שש שנים בעקבות שוד מזוין בחנות התכשיטים של עודד קאשי בכיכר המדינה. הם הורשעו בין היתר בהחזקה ונשיאת נשקף תקיפה בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לפשע. בית המשפט ציין שהשוד סוכל בעקבות "עוז רוחו" של קאשי שנאבק בשודדים תוך סיכון חייו, וסיפר על המקרה לגלעד שלמור ורון קופמן בתוכניתם ב-103FM: "כבר קרו לי בעבר אירועים שהוציאו אותי משליטה, זה היה אירוע אחד יותר מידי".

קאשי סיפר על המקרה: "באותה שעת ערב מאוחרת בדיוק לפני כשנתיים הדלת נפרצה וחדרו דרכה אנשים חמושים מצוידים באקדח במטרה לגנוב את התכשיטים בחנות. הצלחתי לקום בשקט ולנעול את הכספת כך שלא יהיה ניתן לפתוח אותה למשך 24 שעות. כשהם הבינו הם לא יצליחו לפתוח אותה הם פנו לאסוף את שאר התכשיטים שהיו בתצוגה, כל זה כשהם מנופפים באקדח למולי. כשהם פנו אל הדלת הם לא הצליחו לפתוח אותה כי היא ננעלה באופן אוטומטי".


 
"ראיתי את כל עמל חיי נמצא אצלם בתוך שק בזמן שאני נעול עם אשתי ועובדת נוספת. כשהם פנו לדלת ולא הצליחו לצאת ניסיתי להפיל את השק כדי שהתכולה בו תיפול ותעכב את השודדים" שיתף, "בסופו של דבר הצלחתי להפיל את אחד השודדים ולחטוף לו את האקדח. אז החל מאבק, רדפתי אחריהם ואפילו הספקתי לזכור את מספר הרכב".
 
כעת נגזרו עליהם שש שנות מאסר ויצאו, במקרה האופטימאלי, מהכלא עוד ארבע שנים. במידה ושוב תהיה מצוקת אסירים בבתי הסוהר הם עלולים להשתחרר עוד שנתיים ואז הם עלולים לבוא לגזור את החשבון איתך. אתה לא חושש?
"אני מקווה שלא כך יהיה".
 
אתה מחזיק איתך גז פלפל או טייזר?
"כן, אך אלו לא מיועדים לאירועים ברמה כזו. אני לא מחזיק אקדח איתי".