פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה אתמול לבית המשפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, בגין מעשה מגונה. ביטון, כזכור, כבר ריצה בעבר עונש של שנתיים מאסר בגין מעשים דומים ואף חמורים יותר. על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד נעמה תור זאבי, המתלוננת נגד ביטון המתינה בחודש מרץ האחרון לחבר בתחנת אוטובוס סמוך לתחנת דלק במחלף אולגה. כאשר עבר ביטון ליד התחנה, עצר את רכבו ליד המתלוננת בזמן שבכתה, שוחח עמה והציע להסיע אותה. תחילה המתלוננת סירבה להצעתו, אולם לאחר שהפציר בה הסכימה ונכנסה אל הרכב.  



הבוקר (שלישי) שוחחה אילה חסון בתוכניתה ב-103FM, עם פרקליטו של ביטון, עו"ד ניר ז'נו, שאמר שהציבור הוטעה. "מדובר באותו מקרה שבעקבותיו מרשי נעצר לפני כתשעה חודשים", אמר ז'נו. "הציבור הוטעה בכך שמדובר במקרה נוסף - זה אותו המקרה עליו הוא נעצר מלכתחילה. הוא ממשיך לטעון לחפותו, הפרקליטות המשיכה לחקור תיק מאוד פשוט כשהוא מכחיש בכל תוקף את המיוחס לו, למעט העובדה שהוא לקח את הנערה טרמפ. בשלב המעצר הגרסה היתה אחרת ממה שנאמר בכתב האישום".



איך הטרמפיסטית ידעה שמדובר באבא של אייל גולן? הוא שלף את הנשק הסודי?
"הנשק הסודי הזה הוא שהוביל כתב אישום כנגדו, בגלל שהוא 'האבא של'".



אם הוא פגע בה היא הייתה צריכה לרדת מהאוטו. העובדה שהיא נשארה שם היא הדבר היחיד שמעורר אצלי סימני שאלה. מנגד, למה שבחורה רנדומלית תיסע באוטו עם אביו של אייל גולן ותמציא שהוא נגע בה ונישק אותה?


"אני חושב שהתעסקות בעובדה שהוא 'אבא של אייל גולן' היא לא חזות הכל. התקשורת כבר חרצה את גורלו. צריך לתת לאדם את הקרדיט מכיוון שהגיע למשטרה מיוזמתו. המשטרה ביקשה חמישה ימי מעצר אך בית המשפט לא נעתר אפילו לרגע. המשטרה החליטה להגיש ערעור בבית המשפט המחוזי בגלל שמדובר באבא של זמר מפורסם אבל שוב בית המשפט סירב. המשטרה לא ויתרה ודרשה מעצר בית. התיק הזה תפס אותי מופתע לחלוטין כשהתקשרו אליי לעדכן אותי שהוחלט להגיש כתב אישום. הייתי בטוח שהתיק הזה כבר נסגר".





על פי כתב האישום, ביטון הציג עצמו כאביו של אייל גולן ואף הציע למתלוננת כרטיסים להופעותיו. במהלך הנסיעה, העיר הנאשם הערות מיניות כלפי המתלוננת, ביניהן "כמה שאת יפה", "איזה גוף יש לך", "חבל, אם תשימי מכנסיים תראי את הראשים של כל הגברים מסתובבים כמו ווישרים". 



בהמשך הנסיעה, עצר ביטון את הרכב בסמוך לבית חברו בפתח תקווה והחל ללטף את ידה של המתלוננת, שבתגובה למעשיו ניסתה להזיז את ידו. למרות התנגדותה, על פי כתב האישום, ביטון אחז בידה של המתלוננת בחוזקה, קירב את ראשו לראשה ונישק אותה על לחיה. המתלוננת קפאה במקומה.