טכנולוגיה חסרת תקדים: רשות המסים עשתה שימוש באמצעים חסרי תקדים בחקירת הדוגמנית והמנחה בר רפאלי, כך נחשף הערב (שלישי) ב"חברת החדשות". לפי הדיווח, לאחר שנחשדה בפרשת מסים, בה לכאורה הציגה רפאלי מצג שווא בו היא מתגוררת בארצות הברית, רפאלי אמרה בחקירתה כי התגוררה אצל הוריה רק כשהגיעה לביקורים קצרים בארץ. ברשות המסים טענו כי היא משקרת ואמרו כי היא התגוררה במגדלי yoo, למרות שאחיה הוא זה שהיה חתום על חוזה השכירות בדירה.
על מנת להוכיח את טענתם ששיקרה לגבי מגוריה בארצות הברית, חוקרי רשות המסים עשו שימוש באמצעי טכנולוגי חסר תקדים בתחום חקירות המיסים, ואיכנו את מכשיר הטלפון הסלולרי שלה ושל שני אחיה במשך שנתיים, בין השנים 2009 ל-2010.

כזכור, פרקליטות מחוז מיסוי וכלכלה מתכוונת להעמיד לדין את הדוגמנית בפרשת העלמת המסים, בכפוף לשימוע. על פי דיווח של חדשות עשר, רפאלי צפויה להיות מואשמת בעבירות מס, עדות שקר והלבנת הון. על פי החשד, רפאלי קיבלה מותגים כדוגמת ג'יפ יוקרתי והנחות גדולות ברכישת מוצרים ושירותים.
 
רשות המסים הוציאה שומה לרפאלי על סך עשרות מיליוני שקלים וטענה כי הדוגמנית צריכה לשלם בגין השנים 2010-2009, שבהן לטענתה גרה בחו"ל. הדוגמנית מנגד, טוענת כי באותן השנים התגוררה מחוץ לישראל כשניהלה זוגיות עם ליאונרדו דיקפריו.
 
בראיון לפני יותר משנתיים לחברת החדשות, אמרה רפאלי כי "אני לא חוששת. אני מאמינה בצדק, והצדק ייעשה ולכן אני לא חוששת".