התחקירנית נחשפת: יפעת קלמר, עובדת המגזין של ערוץ עשר שהתלוננה כי המגישה אושרת קוטלר הכתה וכלאה אותה במשרד, כתבה הערב (רביעי) פוסט בפייסבוק בו כינתה את התנהגותה של קוטלר כלפיה "מטח צרחות ומופע אימים". קלמר אמרה כי למרות מצבה הרפואי ספגה "מטר אבנים" מערוץ עשר, ואמרה כי הקליטה את המגישה הבכירה על מנת "לתעד את הזוועה".



"אני זו התחקירנית הדפוקה. זו שזכתה לספוג את מטח הצרחות ומופע האימים של הגברת אושרת קוטלר", פתחה המתלוננת. "האירוע הזה הוא רק קצה קרחון מתקופה איומה שעברתי, אין לי שום רצון לחשוף את התיק הרפואי שלי (מה שהתבקשתי כבר לעשות, שלא כדין, על ידי הערוץ), אבל ניתן לומר שעברה עליי תקופה מאוד מורכבת , רוויות בדיקות, מכונים, רופאים, אחיות ושלל תענוגות, כאשר בנוסף לכל זאת נאלצתי להתמודד עם עורך ומגישה שעשו ככל שביכולתם כדי להקשות עליי מעבר למצב הנתון".
"אני תחקירנית בעלת רקורד לא מבוטל בעולם התקשורת, התחלתי את עבודתי בכלבוטק - בית הספר המוצלח ביותר עליי אדמות לתחום התקשורת, שם אתה מבין שלא משנה איזה סיפורים מספרים לך - אתה חייב אסמכתאות והוכחות!! לא יעזור כלום", הוסיפה קלמר. "אז אחרי תקופה לא מבוטלת של שיחות נזיפה בלתי נתפסות שזה לא המקום לפרט אותן, (הכל כבר הועבר למשטרה), הבנתי שאני חייבת לתעד את הזוועה".

"לא ידעתי מה יהיה באותה שיחה. לא ידעתי שאזומן לאותה שיחה", כתבה. "הגברת קוטלר חזרה מחופש של חודש וחצי שבכלל לא הייתה במערכת, אבל זה לא מנע ממנה ומעורך התכנית לקרוא לי לשיחה ולפתוח ב: יש לנו בעיות איתך (ראבק, לפחות בשביל הנימוס תשאלי מה שלומי) ומאז הכל היסטוריה. ההקלטה קיימת ומדברת בעד עצמה, היא לא מבושלת (כך גם הצהרתי במשטרה), היא פשוט תובנה של הבנה שהמצב לא יכול להימשך, ואין מילים לתאר את מה שאני עוברת - אלא המילים והאינטונציה עצמן, לא משנה איך אני אספר - זה לא יעבור טוב כמו שהמקור משמיע אותן".

"כלו כל הקיצין"
 
"לא ידעתי מה יהיה באותה שיחה (העורך וגברת קוטלר היו בהחלט ערוכים ומוכנים לה), ובאותה שיחה כלו כל הקיצין", הוסיפה המתלוננת. "הגעתי אליה כבר טעונה אחרי כמה וכמה שיחות בסגנון באשר להיעדרויות שלי עקב מצבי הרפואי, כשממילא מערכת הבריאות דואגת להנחית עליי כל כמה ימים פצצה חדשה בזכות פענוחי בדיקות לא מענגים".
"גם לגברת קוטלר וגם לעורך התכנית לא היו תלונות על עבודתי המקצועית, הנושא הזה גם עלה בשיחה ובשיחות אחרות - ההתנהלות הייתה מקוממת בייחוד בשל היותה התנכלות אישית, בייחוד בימים קשים שבהם במקום לקבל תמיכה - קיבלתי עוד מטר אבנים ממקום עבודתי", כתבה. "חבל לי שהם החליטו עכשיו לנקוט בקו הזה - זה בהחלט מקומם בייחוד כיוון שאני ידועה תחקירנית מתאבדת, אבל כנראה שזה חלק מהמחיר".
"אני יודעת שצפויים לי ימים לא קלים, אני יודעת שאני לא בכירה בערוץ וראשי הערוץ בטח ובטח לא מצודדים בי, אבל אני יודעת שלא מתקבל על הדעת להמשיך להתנהל כאילו דבר לא אירע , מה גם שלערוץ ניתנה הזדמנות להגיב לפני הגשת התלונה", סיכמה קלמר.