כתב הפלילים, בוקי נאה, התייחס הבוקר (שישי), בתכניתו של ניסים משעלב-103FM, למשפטו של ראש משפחת הפשע, יצחק אברג'יל, והגדיר אותו כ"הצגה הכי טובה בעיר", ו"סרט הפשע הטוב בהיסטוריה".



"במהלך השבועיים האחרונים צפינו בשני הפרקים האחרונים, שהיו מאוד מעניינים", הסביר נאה בפתח דבריו. "בפעמים האחרונות הוא התעמת עם התובע ניסים מרום, והוא לא מוכן לענות למרבית השאלות, זאת בניגוד לפרקים הראשונים שבהם הוא סיפר איך הרג אנשים והיה סוחר סמים גדול. במקביל למשפט הזה, הוא פנה לבית המשפט העליון והוא דורש להורות לשופטים לקבל את עסקת הטיעון שלו, שבמסגרתה הוא יקבל 30 שנה. הוא מפחד לקבל 40 שנה".


"ההצגה שלו נועדה לרכך את השופטים", קובע העיתונאי הוותיק. "ידוע שבשלב החקירה הנגדית התובע יחקור אותו על מה שהוא רוצה ולא על סיפורים ישנים שחלה עליהם התיישנות. יש פרשה שנעלמה, שקשורה לייבוא סמים מדרום אמריקה, והוא לא מוכן לדבר על זה מילה. הוא לא מוכן להשיב לשום שאלה של התובע שחוקר אותו, שמכיר אותו לא פחות טוב ממה שהוא מכיר את עצמו, כי הוא רוצה להוכיח לבית המשפט שהוא עומד מאחורי רצח של ארבעה אנשים. הוא רוצה שביהמ"ש יחייב את המחוזי לתת לו רק 30 שנה בעסקת טיעון". 
לדברי נאה, "אין סיכוי שהוא ייצא פה זכאי. הסיפור שלו, כמו שמצטייר השבוע, הוא סרט הפשע הגדול ביותר שנעשה אי פעם בעולם, ויש שישה תסריטאים שרוצים לכתוב את התסריט. זה יותר מדון קורליאונה. זה סיפור מטורף, שעולות בו עשרות פרשיות. אתה זוכר את הפיגוע הפלילי ברחוב יהודה הלוי? עכשיו יש פה ישיבות שלמות שעוסקות באם הוא שונא את זאב רוזנשטיין או לא, כי אם הוא שונא אותו אז יש מניע לניסיון ההתנקשות בו, אבל הוא מכחיש. הוא מספר שהוא היה הפושע הכי גדול בעולם, אבל מגיל 30 הוא אומר שהוא לא עשה שום דבר". 
את דבריו סיכם באומרו כי "הבן אדם לא ידע קרוא וכתוב, הוא הלך לכלא בגיל 17, הוא היה הילד הקטן של המשפחה שהפך להיות המנהיג של המשפחה. הוא למד בכלא קרוא וכתוב, והוא קורא ספרים של גדולים הסופרים בעולם. זה סיפור הצלחה מופלא בלימודים. זה ילד שנכנס אנאלפבית לכלא, והוא יושב היום ימים שלמים וקורא ספרים. הוא נהיה מנהיג של העולם התחתון. הוא טוען שנעשו פשעים בשמו שהוא אפילו לא ידע עליהם, אנשים טוענים שהוא שלח אותם. זו ההצגה הכי טובה בתל אביב".