ממלא מקום נציב שירות בתי הסוהר החליט כי מפקד כלא במרכז הארץ יועבר לתפקיד אחר בשירות בתי הסוהר בעקבות חקירת משטרה המתנהלת בעניינו, בגין חשד לביצוע עבירות מין, כך נמסר הבוקר (ראשון) מדוברות שב"ס. ממלא מקום נציב בתי הסוהר זימן את הקצין הבוקר לשיחה והודיע לו על ההחלטה הפיקודית, שנועדה לאפשר את המשך החקירה ובמקביל את תפקוד היחידה. הקצין קיבל את ההחלטה ויעביר בצורה סדורה את התפקיד למחליף שייקבע.
בשבוע שעבר החלה בדיקת התלונה, לפיה מפקד כלא באזור המרכז ביצע עבירות של הטרדה מינית לכאורה כלפי עובדות תחת מרותו. לאחרונה התקבלה תלונה מעובדת שב"ס לפיה מפקד הכלא מטריד אותה מינית. בנציבות שב"ס החלו לפתוח בבדיקה. בנציבות מבקשים לדעת האם יש קורבנות נוספים. 
כזכור, סגן מפקד בית הסוהר "רמון" שבדרום, קצין בדרגת סגן גונדר, הורחק בחודש אוגוסט לעשרה ימים ממתקני שירות בתי הסוהר. ע"פ הודעת דובר השב"ס, הקצין הורחק במסגרת חקירה שיזם שב"ס בעניין חשד להטרדה מינית המיוחס לסגן המפקד, לאחר שהתקבלו נגדו תלונות משתי נשות סגל שטענו כי הוא ביצע בהן מעשים מגונים. נציבת שירות בתי הסוהר, רב גונדר עפרה קלינגר, הפנתה את התלונות ליחידה הארצית לחקירות סוהרים, והקצין הורחק עם תחילת החקירה.

בחודשים האחרונים מתנהלת בשב"ס פרשה שנחשפה בערוץ 20 במסגרתה קצין מודיעין בכלא גלבוע נענה לבקשתו של מחבל מארגון הפת"ח, מוחמד עטאללה, שיעביר לאגף בו הוא שוהה סוהרות אותן ראה בבית הכלא. הקצין שיבץ את הסוהרות היכן שביקש האסיר, ועל פי הנטען הוא תקף אותן מינית מספר פעמים ונגע בהן. ביקורת הושמעה על כך שהשב"ס טייח את הפרשה, שקרתה בנובמבר 2017. קלינגר הנחתה להוציא את קצין המודיעין לחופשה כפויה בעקבות המקרה עד לסיום הליכי הבירור בעניינו.