פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד שמעון אשר אלבז, בן 27 מטבריה, בגין רצח חברו המנוח דוד אמויאל ז"ל, בן 31, בדקירות סכין אכזריות בפלג גופו העליון ובראשו וברח מהמקום. מעובדות כתב האישום עולה, כי ב-18 בנובמבר אחר הצהריים, הגיע אמויאל לביתו של אלבז, שם גם שהתה בת זוגו. במהלך שהותו בבית, התפתח בין השניים ויכוח קולני, שבמהלכו נגח המנוח בפניו של הנאשם. בהמשך יצאו השניים מהבית אל עבר בית כנסת "אבו חצירה" בעיר, על מנת להישבע בספר תורה ביחס לוויכוח שנתגלע בין השניים.



משהגיעו השניים לבית הכנסת נוכחו לראות שהוא נעול וחזרו לכיוון ביתו של הנאשם, בעודם ממשיכים להתווכח זה עם זה, תקף הנאשם את המנוח ודקר אותו בסכין אשר הייתה עמו בפלג גופו הקדמי. עוד טוענת המדינה, כי אמויאל נסוג מפני אלבז וניסה להדוף אותו מעליו, אולם זה המשיך לדקור אותו בראשו ובפלג גופו העליון.



בשלב זה עברו בסמוך שתי נשים שהבחינו בנאשם תוקף את המנוח. אחת מהם צעקה לעברו של הנאשם: "תעזוב אותו, תעזוב אותו". השתיים התקרבו לעבר השניים, והנאשם חדל ממעשיו. המנוח הצליח להתרומם על רגליו ואמר לו: "שימי, הפעם אבא שלך מסעוד לא יעזור לך", ובתגובה ניגש אליו הנאשם בשנית, דחף אותו והתרחק מהמקום.



בעודו פצוע ומדמם, הלך אמויאל ברגל לביתו, קרא מפרוזדור חדר המדרגות לבני משפחתו, וכאשר הם הגיעו לכיוונו, כבר איבד את הכרתו. הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו