הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח אימאן מוחמד בעכו והגישה היום (רביעי) הצהרת תובע כנגד בעלה בחשד לרצח לפני כחודש. אימאן בת ה-26 נרצחה בביתה בעיר ב-11 בדצמבר סמוך לשעה 11:00. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו אותה ללא רוח חיים, ובן זוגה שהיה במקום -  מוחמד לבאבידי תושב עכו בן 37, נעצר על ידי השוטרים.

בתום חקירה מורכבת, שכללה תשאול עדים רבים, בחינת אליבי מפוברק שניסה החשוד ליצור לעצמו על פי החשד אחרי הרצח, הפעלת אמצעים טכנולוגיים וכן בדיקות מז"פ של ראיות שנתפסו בזירה הצליחה המשטרה לקשור את בעלה של הנרצחת לאירוע. הראיות שנתפסו בזירה כללו שקית ובתוכה סכין ובגדים מגואלים בדם.
 
בתחילה שלל החשוד את מעורבותו ברצח ואף סיפק לחוקריו אליבי לכאורה על הימצאו במקום אחר בעת הרצח, ואולם בהמשך החקירה, הודה כי רצח את בת זוגו, כאשר הרקע והמניע נותרו תחת צו אסור פרסום, על פי החלטת בית המשפט. 

 זירת הרצח בעכו. צילום: דוברות המשטרה
זירת הרצח בעכו. צילום: דוברות המשטרה

 
הצהרת התובע הוגשה היום על ידי פרקליטות חיפה בבית משפט השלום בחיפה ומעצרו הוארך עד ל-14 בינואר, אז יוגש נגדו כתב אשום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין האמור. כזכור, בעלה של האישה עוכב לחקירה לאחר שתקף את השוטרים שהגיעו לזירה. מעדויות השכנים עולה כי הבעל ירד במדרגות וצעק "רצחו את אשתי, רצחו את אימאן". הוא טען כי הגיע הביתה ומצא אותה כשהיא דקורה וללא רוח חיים.