רצח תאיר ראדה: שלושה חודשים אחרי ההתפתחות בפרשה בעקבות בדיקה בישראל והוויכוחים ששערה שנמצאה בזירה שייכת לא"ח, בן זוגה של א"ק, בכאן מפרסמים הערב (רביעי) שהשערה נשלחה השבוע לבדיקה במעבדה באוסטריה, והיא נעשית במימון המדינה.



על פי הפרסום, המומחה שיבדוק אותה הוא בעל שם עולמי, והוא אמור להכריע מה הסיכוי שהשערה שייכת לא"ח או כמו הבדיקה שהציגה הפרקליטות לפיה היא שייכת לעשרות אלפי אנשים שונים. בשבועות האלה החלו להיבדק עשרות שערות שנמצאו בזירה ונבדקות מחדש.



עורך הדין דניאל חקלאי שמייצג את א"ק מסר בתגובה: "קראתי בעבר לערוך בדיקות משלימות של הראיות המדעיות שנמצאו בזירת הפשע, ככל שלא בוצעו בדיקות כאלה בעבר. נמתין כמובן לתוצאות הבדיקות המדעיות הללו. א"ק שבה ומבהירה שאין כל קשר בינה לבין הרצח הנורא של תאיר ראדה ז"ל".


כזכור, לפני כחודשיים התרחשה התפתחות דרמטית בתיק רצח ראדה, כאשר עורכי דינו של זדורוב הודיעו כי נמצא דנ"א המתאים לפרופיל המשפחתי של א"ח, בן זוגה לשעבר של א"ק, מי שנטען לגביה כי סיפרה למספר בני אדם על כך שביצעה את הרצח.



הבדיקה מגיעה ברקע בקשתו של עורך דינו של רומן זדורוב, ירום הלוי, לשלוח לבדיקה 50 שערות נוספות שנמצאו על גופה של ראדה בזירת הרצח.